indahla Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg skal bygge en WHS med et mini-ITX hovedkort og en ATOM D525 CPU. Tenkte å bruke ett FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R2 BLACK PEARL kabinett. Jeg trenge tips til strømforsyning til dette. Skal putte i opptil 9 disker i kabinettet, men ikke noe skjermkort. Ønsker å gjøre maskinen så "økonomisk" som mulig med tanke på strømforbruk siden den skal stå på 24/7. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg trenge tips til strømforsyning En ting du bør ha i bakhodet her er at en overdimensjonert strømforsyning (la oss si 650W) ikke vil bruke så mye effekt som dette (dvs. 650W) i et systemoppsett som ditt. Det vil sannsynligvis heller ikke gå som varmt som en strømforsyning som er dimensjonert til å passe "akkurat" med effektbehovet til dine komponenter i et WHS system. Ved å velge et "litt for stort" power vil du måtte betale noen kroner mer, men det kan svare seg med tanke på kjøling/varmeutviking og langtids-stabilitet og -pålitelighet. (650W var bare et eksempel; i ditt system vil vel 400W egentlig være overdimensjonert.) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Takk, takk! Forslag til noen OK 400 watts varianter til en OK pris? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hva med denne? http://www.dustinhome.no/pd_5010184567.aspx Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Corsair CX400 anbefales! ^^ Har den selv på gamle pcen, bråker veldig lite. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Corsair CX400 anbefales! ^^ Har den selv på gamle pcen, bråker veldig lite. Støttes - har denne på mailserveren min. Meget bra PSU, som egentlig er bygd av Seasonic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå