skfiopwnfklw Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei, jeg står mellom XFX radeon 5770 og XFX radeon 5770. Jeg vet det høres rart ut, men det er visst 2 forskjellige typer, hvor det ene (om jeg har forstått det riktig) inneholder mw2 og assassins creed i tillegg. Kan noen fortelle meg hva forskjellen på disse korta er, og hvilket som egner seg best til en gaming pc. Det hadde vært kjekt med de spilla i tillegg da Glømte nesten og legge til linker til skjermkorta xD Kort nr.1 Kort nr.2 Endret 28. juni 2010 av 12erg66 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 linker? så du hadde lagt ut linker nå, minnehastighet og GPU core clock er forskjellene på kortene Lenke til kommentar
skfiopwnfklw Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har jeg forstått det riktig med at Kort nr.2 er det beste? Den har høyereminnehastighetog GPU core clock. Det virker litt rat, iogmed at Kort nr.1 koster mer til vanlig, når det ikke er kampanje. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Begge kortene er like gode. Det ene er litt overklokket (noe du kan lett ordne selv) Jeg ville uansett valgt dette da det følger med bedre spill etter min mening =) Lenke til kommentar
skfiopwnfklw Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Helt engi angående spill der Jeg går nok for det ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå