raym123 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei. Har kjøpt 2 stk htc desire og den ene pakket vi opp nå. Plutselig restarter den seg og vi må ha pinkode hver gang. Det har skjedd 4 ganger på en time. Første gangen skrudde den seg av og på, 2,3 og 4 gangen så skrudde den seg av og på når vi lastet ned googole maps,oppdatering til tlf kartet og google sky map. Er det tilfeldigheter at den skal restarte seg selv når man laster og ordner med nye ting slik som disse mappene? Takker for svar Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 har akkuratt samme problemer med min telefon. Har registrert som doa og venter på ny telefon. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 ok, merkelige greier det der. Nå har den virket helt fint var bare den første timen når ting ble oppdatert og lagt inn... Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 ok, merkelige greier det der. Nå har den virket helt fint var bare den første timen når ting ble oppdatert og lagt inn... Nå i kveld skjedde det en gang til, har sitti og trykka lenge og lastet ned forskjellige ting. kjenner den blir litt varm og plutselig restartet den seg.. laster ned masse samtidig og oppdaterer, mottar smser osv så det er veldig stort bruk og det kan hende det er derfor den starter seg på nytt? Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Nå restarter den seg på nytt heletiden.. Hva skal vi gjøre med den? Går d ann å få ny i morgen, når vi kjøpte den i dag? Eller må man sende den inn? Den er jo ny i dag, så må jo gå ann å få ny tlf? Hilsrn Christine Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 htc har doa tid på 7 dager doa=defekt on arrival Så da skal du kunne få ny telefon, problemet er vel bare at de fleste ikke har flere av telefonen på lager Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Men nå plutselig fungerer den.. Skrudde seg av 5 ganger på rad, fikk nesten ikke punchet inn pin engang før den skrudde seg av. Og må jeg da vise i butikken at den er doa i morgen, for plutselig funker den jo.. Og kan jeg i såfall bare heve kjøpet?? Takk for svar Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har gjennopprettet den til fabrikk instillinger og alt ble slettet og nå ser det ut som den fungerer helt fint. Ikke blir den så varm lengre heller. Kan det være noe bugs som har blitt med på noe jeg har lastet ned eller er ikke det mulig? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja det kan det. Du har vel ikke lastet ned Locale Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Nei tror ikke jeg har det Lastet først ned bakgrunner og et program som heter pandahome, det var ca da morroa startet og den begynte og skru seg av, etter gjennopprettingen fra i gårkveld og til nå så har den funket helt fint, SÅ det kan nok være at jeg har fått tak i noe bugs som gjør at tlf har jobbet mye eller fått en feil. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Opplever det samme på min. Også etter å ha tilbakestilt. Skjer ved bruk av nettleseren, eller f.eks. ved å spille RoboDefence et par minutter. Den blir temmelig varm samtidig. Irriterende greier. Det begynte for noen dager siden etter å ha virket fint i over en måned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Sjekk jevnlig for oppgraderinger og fixer på http://www.htc.com/no/support.aspx . Meld deg inn i HTC club, så får du mail når oppdateringer for din modell blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå