Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 500gb versjonen er tregere - men ikke så trege at du merker forskjell Dessuten er 9. juli i morgen, men det er jo "ubekreftet" så du får se. Kan du ikke bare kjøpe fra en annen plass? Dustinhome.no f.eks Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 500gb versjonen er tregere - men ikke så trege at du merker forskjell Dessuten er 9. juli i morgen, men det er jo "ubekreftet" så du får se. Kan du ikke bare kjøpe fra en annen plass? Dustinhome.no f.eks Fordi jeg vil få komplett til å bygge den for meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Er det ikke meningen at du skal velge en av disse og konfigurere dem for at komplett skal bygge for deg? Bygg selv sier nå jeg. Endret 8. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 Er det ikke meningen at du skal velge en av disse og konfigurere dem for at komplett skal bygge for deg? Bygg selv sier nå jeg. 1. Jeg er pc-noob 2. hvis du leser på side 1 så står det at jeg kan sende e-post til komplett og linke til delene og be dem sette dem sammen for 300 kr. 3. Hvis du bor i nærheten av Grimstad/Lillesand kom gjerne hen og bygg den for meg for 300 kroner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 1. Enda en grunn til at du skal bygge selv 2. Det visste jeg ikke 3. Nei, jeg bor på en øde øy på vestlandet Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 1. Enda en grunn til at du skal bygge selv 2. Det visste jeg ikke 3. Nei, jeg bor på en øde øy på vestlandet 1. Gøy å ødelegge pcen 2. Nå vet du det 3. Da får jeg komplett til å gjøre det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 1. Du ødelegger bare noe om du bruker makt, slepper ting ned på gulvet etc.... 2. Ja, nå vet jeg det. 3. Gjør det selv Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2010 1. jeg vet jo ikke hvor tinga skal være ein gang. 2. Trenger vel ikke fortsette den 3. Hvis komplett slår seg vrange, har jeg jo ikke noe valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) 1. Det er lett http://www.hardware.no/artikler/bygg_pc-en_selv/45552 2. Ok. Da er vi ferdig med denne 3. Gjør det selv Endret 8. juli 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 1. Jeg har sett den videoen før, men var fortsatt usikker etter å ha sett den. Tørr ikke prøve sjøl med mindre det er noen som kan pc som er der. 2. Avsluttet 3. Hvis komplett ikke kan gjøre det, måå jeg jo prøve sjøl. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er ikke så vanskelig som du tror kjetil. Fine bruksanvisninger, og det finnes youtube videoer av det aller meste av montering osv. Dessuten er det kjempegøy, og når du er ferdig vil du bare ha lyst til å bygge en til ^^ Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Er ikke så vanskelig som du tror kjetil. Fine bruksanvisninger, og det finnes youtube videoer av det aller meste av montering osv. Dessuten er det kjempegøy, og når du er ferdig vil du bare ha lyst til å bygge en til ^^ Hehe, jeg prøver meg hvis komplett ikke kan gjøre det. Tror jeg sender dem e-posten nå Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Nå har jeg sendt dem e-posten og venter på det referansenummeret. Hvis de i det hele tatt gidder å bygge den da Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Dobbelpost slettet Endret 9. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hahaha "Hei. Vi har ikke mulighet til å sette sammen maskiner som ikke er pestil gjennom vår pc bygger: http://www.komplett.no/k/cc.aspx?bn=10306" Ser ut til at e må bygge sjøl =P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg sa jo det Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg sa jo det Blæ, gni det inn Men tror e ska få hjelp av ein kompis da, så går nok greit Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Det er en ting jeg lurer på med BIOS. Hva med den? Er det noe som 'følger' med delene, eller noe jeg må innstallere sjøl eller åssen funker det? Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bios ligger inne i HK ditt. Det er ikke noe spesielt du trenger å tenke over. Det ENESTE du må huske i første omgang er at når du skrur på PCen, går du inn i BIOS. Vanligvis med å trykke DELETE, F1 eller noe sånnt noe. Står i manualen. Deretter må du sette Boot priority. Bare let litt der inne etter boot device priority eller lignende. Da må du sette CD/DVD først til å boote først, og sette inn OSet ditt i DVD'rommen, så restarter du, følger instrukser og da er du good to go. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Etter installasjon av OS skader det ikke å gå inn i bios igjen for å sjekke at alt er som det skal være. F.eks at ram kjører på rett hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå