-Just-Me- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) anberfaler også en PSU http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=812983&su=17B92F5A-AAFD-46AD-8D10-7C5475E77FAF Tatt med strømforsyninga nå. Hva mer trenger jeg nå for at PC'en skal funke? Endret 3. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hehe, den vil funke helt fint nå, men det hele vil se så veldig mye penere ut hvis du investerer i en modulær PSU. Forskjellen er at på modulære PSU'er kan du velge hvilke kabler som skal være med. Det gjør at du får MYE bedre plass inne i PC'en, det forbedrer airflow, noe som igjen gir lavere tempraturer og lengre levetid på komponenter. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513044 100kr mer, men det er også 18% rabbat. Den er modulær og gir 100 W mer. Dvs at den vil leve lengre og det vil ikke være noe problem med oppgraderinger skulle du driste deg til det. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Hehe, den vil funke helt fint nå, men det hele vil se så veldig mye penere ut hvis du investerer i en modulær PSU. Forskjellen er at på modulære PSU'er kan du velge hvilke kabler som skal være med. Det gjør at du får MYE bedre plass inne i PC'en, det forbedrer airflow, noe som igjen gir lavere tempraturer og lengre levetid på komponenter. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513044 100kr mer, men det er også 18% rabbat. Den er modulær og gir 100 W mer. Dvs at den vil leve lengre og det vil ikke være noe problem med oppgraderinger skulle du driste deg til det. Takk! Tar med den du linka til i stedet Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Bare et dumt spm til; Når jeg ber dem sette sammen Pc'en for meg og linker til delene, burde jeg ikke velge et OS også? De legger ikke inn noe uten at jeg nevner det? hva med lydkort? Får jeg lyd på denne nå da? haha Endret 3. juli 2010 av Kjetil_91 Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Lydkort er integrert i hovedkortet Med mindre du skal drive med produksjon av musikk holder det integrerte helt i bøtter og spann. Nei, de vil nok ikke installere et OS for deg nei. Om du vil ha Windows må du kjøpe det i tillegg, men er vel fullt mulig å be dem installere noe gratis for deg som Ubuntu eller LInux Endret 3. juli 2010 av Maccan Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Lydkort er integrert i hovedkortet Med mindre du skal drive med produksjon av musikk holder det integrerte helt i bøtter og spann. Nei, de vil nok ikke installere et OS for deg nei. Om du vil ha Windows må du kjøpe det i tillegg, men er vel fullt mulig å be dem installere noe gratis for deg som Ubuntu eller LInux Så bra! Får føye på w7 au då Men hvilket av Cooler Master HAF 922 og Cooler Master CM 690 II er best? Og ordner Komplett med alle ledningene som ska være inni PCen? ## dobbelpost slått sammen av ilpostino ## Endret 5. juli 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 HAF 922 deffinitivt pga kjølinga... ville valgt HAF 932 eller X da men det er big tower ja komplett ordner med ledninger Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 HAF 922 deffinitivt pga kjølinga... ville valgt HAF 932 eller X da men det er big tower ja komplett ordner med ledninger Haha, thanks Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 HAF 922 deffinitivt pga kjølinga... ville valgt HAF 932 eller X da men det er big tower ja komplett ordner med ledninger Haha, thanks Vil påstå at HAF 922 er bedre en 932. Kjetils komponenter er ikke de som avgir mest varme, og HAF 922 har støvfiltre og annet snask, noe som 932 ikke kan by på. HAF X er selvfølgelig det soleklare valget i ren performance, men koster dobbelt så mye, og ikke snakk om at Kjetil trenger et big tower. HAF 922 - Way to go Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Haf 922 er midi tower Haf 932 er maxi tower det er den eneste forskjellen mellom de to kabinettene og ingen av de har støvfilter Haf X er maxi tower og har derimot støvfilter og er oppgraderet versjon utav de to andre Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Anbefaler en fremtidsrettet pc ala 50k DrHawkins har et bra oppsett her (innlegg nr 2 fra toppen): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1112389&st=40 Sorry, men klarte bare ikke dy meg Endret 4. juli 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Haf 922 er midi tower Haf 932 er maxi tower det er den eneste forskjellen mellom de to kabinettene og ingen av de har støvfilter Haf X er maxi tower og har derimot støvfilter og er oppgraderet versjon utav de to andre HAF 922 har støvfilter i front. Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Anbefaler en fremtidsrettet pc ala 50k DrHawkins har et bra oppsett her (innlegg nr 2 fra toppen): http://www.diskusjon...c=1112389&st=40 rapportert @pmrosvik stemmer det Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 HAF 922 er ikke bare forskjell i størrelsen. Det er også forskjell i lay out samt støvfilter ved intake fan. Det er en oppgradering av 932 bare i mindre format. HAF X er en oppgradering i større format, og også nyere enn 922 igjen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Så en liten konklusjon av alt dette blir, hvilket kabinett passer min pc best? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 HAF 922 ville jeg sagt. Men HAF X er jo bedre. Men det er større. Det er opp til deg egentlig Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Er HAF 922 er typisk gaming kabinett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Tja... det er vel det Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Tja... det er vel det haha egentlig et dumt spm, men bare lurte sånn tilfeldigvis Pcen ska jo også brukes til spilling en gang i blant så, tror nok jeg går for dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du kommer nok ikke til å bli skuffet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå