annepusa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei! Skal starte med særemne nå. Jeg har valgt temaet Hvordan rus blir framstilt i norsk litteratur Måtte lese noen bøker og kunne gjerne se filmer/dokumentarer. Jeg har fått forslag om filmen engelen. Er det noen som har lest eller sett noen filmer/bøker om dette temaet? Eller har noen forslag om hva jeg burde få med i oppgaven? På forhånd takk! Endret 28. juni 2010 av annepusa Lenke til kommentar
annieb Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 jeg holder på med særemne med den samme problemstillingen nå. Jeg har valgt å lese bøkene: - Hvite niggere av Ingvar Ambjørnsen - Hvit Natt av Bror Hagemann -Bedøvelse av Elin Brodin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Når du sier norsk litteratur - betyr det litteratur som er lagd av kun norske forfattere, eller dekker det også oversettelser? Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Den siste revejakta av Ingvar Ambjørnsen. Finnes på både film å bok. Filmen er en del annerledes enn boka, men begge er absolutt verdt å få meg seg =) veldig bra og morsom Lenke til kommentar
Glajinta Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Hei! Skal starte med særemne nå. Jeg har valgt temaet Hvordan rus blir framstilt i norsk litteratur Måtte lese noen bøker og kunne gjerne se filmer/dokumentarer. Jeg har fått forslag om filmen engelen. Er det noen som har lest eller sett noen filmer/bøker om dette temaet? Eller har noen forslag om hva jeg burde få med i oppgaven? På forhånd takk! Nej nå datt det ut xD Em.. Døden på Oslo S? Endret 3. mars 2012 av Glajinta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå