Djun Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei. Vi er en gjeng på 10 stk fra jæren (varhaug) som har startet ett guild i lag på Sylvanas Horde. Målet med dette guildet er først og fremst 10 mans raiding, og vi kan eventuelt vurdere 25 mans raiding om vi skulle få nok folk. Vi satser også på å levle og å raide i lag i cataclysm. En del av oss liker også å drive med pvp/arena og dette blir det selvfølgelig muligheter for. Noen av oss er helt ferske til raiding og wow generelt, mens andre har spilt siden vanilla. Vi tar for øyeblikket inn alle som har lyst å være med og som er fra rogaland. Du trenger ikke å være lvl 80 for å joine. Hvis du ikke er fra rogaland, men alikevel har lyst å bli med så er det bare å ta kontakt så vil vi vurdere dette. For mer info så er det bare å lage en alt på sylvanas horde og kontakte "djun". Beklager om noe er uklart, er ikke ofte jeg lager slike poster. Med vennlig hilsen Djun Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Huh ... Lurer på om jeg ikke har en belf mage jeg holdt på å levle på Sylvanas, men som jeg slutta med da alle venna mine stakk fra serveren. Hadde vært gøy å starte opp den igjen, i alle fall med folk fra Rogaland. ^^ Lenke til kommentar
Djun Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Huh ... Lurer på om jeg ikke har en belf mage jeg holdt på å levle på Sylvanas, men som jeg slutta med da alle venna mine stakk fra serveren. Hadde vært gøy å starte opp den igjen, i alle fall med folk fra Rogaland. ^^ Hei Datasmurf. Du er veldig velkommen til å joine oss. Whisper meg ingame for invite Mvh Djun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå