spetter Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Har fått meg Samsung I9000 Galaxy S. Trenger noe slags type beskyttelse alla gummi rundt mobilen (untatt skjermen?) ? Er det å få tak i i norge ? Eller noen annet type beskyttelse til I9000 ? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Fikk testet det selv. Silikon gummi beskyttelsen til Iphone passer utmerket til I9000 Lenke til kommentar
lyon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Men det er jo en del større skjerm. Har du link til den du snakker om? evt ta bilde for å vise? Finner ingen silikon gummi spesifikt til i9000 rundt om på nettet som har kommet ut for salg. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 skal se om finne link og kan ta bilde av det og på neste innlegg. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Iphone Silikon deksel passer utmerket. Kan kjøpes på Elkjøp (spurte etter det og dem hadde det i skap) eller via cdon ? For å ta et eksempel: Belkin iPhone Silicon Sleeve - Black http://cdon.no/elekt..._black-10607057 Grunnen for at det passer er nok fordi at I900 er tynnere i tykkelse, men lengre i bredden. Jeg kan sende bilder av I9000 i phone deksel hvis det er av int Det dekslet fra elkjøp er litt slakere enn belkinen fra cdon og passer kanskje bedre Endret 4. juli 2010 av spetter Lenke til kommentar
lyon Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Hva med knapper kamera linse osv? Kan brukes helt som normalt? Hadde vært artig å sett bilde;) Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) Selvsagt så er "hullene" i silikondekslet på feil sted i forhold til I9000. Men, uansett så bør da dette være noe enn kan skjære ut selv ? Ang knapper så hvet enn jo hvor knappene er og det er bare å trykke selv om det ikke er hull. Fungerer fint det. Er det mulig å laste opp bilder på forumet ? Ser at det kun er mulig å legge link til bilder på nett ? Ps: var noe feil med nettleser min. Laster opp bilder nu. zipet Ellers så er det åpning i silikondekslet til micro usben og øretelefoner i silikonet. Er på samme sted som iphone Bilder.rar Endret 4. juli 2010 av spetter Lenke til kommentar
spetter Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Da er bilder lastet opp. se forrige innlegg Lenke til kommentar
osloboy Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Har lest mye om Galaxy S og vurdert sterkt og kjøpe den hvordan opplever du at den er alt i alt? Lenke til kommentar
spetter Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Liker Galaxy S veldig godt. Telefonen er dog veldig glatt slik at det lønner seg med noe beskyttelse som festet grepet i hånden slik som vist her. Veldig behagelig å se filmer på en slik stor skjerm. Nå konverterer jeg filmene mine til Divx HD (mkv) WVGA (480 x 800 30 fps)) Divx filene blir 2Gbyte istedenfor 700mbyte som er vanlig. Bruker telefonen også mer ute nå siden skjermen er så og si fullt synlig i solskinn. Lenke til kommentar
Tweaking Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vil anbefale invisible shield, da denne er laget spessielt til Galaxy S, å ikke er klumpete og gjør telefonen større enn den er. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Takker. Har lett etter noe sånt Lenke til kommentar
spetter Skrevet 25. august 2010 Forfatter Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Anbefaller www.skalshop.se om det er noen som trenger beskyttelse til mobiltlf eller reservedeler <BR><BR>Der har jeg handlet beskyttelse til mobilen og det gikk knirkefritt. Tok ikke lange tiden Endret 25. august 2010 av spetter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå