Alt-Ctrl Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Hei. Kjøpte nettopp en trådløs Xbox 360 kontroller for å kunne spille på PC, men ser når jeg åpner den at det ikke er mulig å plugge til med en vanlig usb kabel. Så, noen som veit om dette er å få kjøpt noe sted i Norge? Edit: Mer synlig link. Endret 28. juni 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Eventuelt om noen vet om en annen måte å koble kontrolleren til PCen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 du kan jo få faren din til å kjøpe en kontroller med ledning fra dealextreme? eller evt det adapteret som er noe dyrere. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Hehe, er noen år siden jeg ikke kunne kjøpe varer på nett selv :!: Sett i ettertid skulle jeg nok kjøpt meg en kontroller med ledning. Men men, gjort er gjort, jeg har åpna pakka så jeg får neppe levert kontrolleren tilbake til Elkjøp nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Får du vel. Bare gå og forklar at du ikke kan få den til å virke, så tar de sikkert imot den og krediterer prisen. Det gjorde jeg med en tredjeparts trådløs wii-joypad på Elkjøp. Var umulig å få den til å koble seg til systemet, uansett hva jeg prøvde. Tok den med til butikken, og ba de teste den ut der, og også teste en annen helt ny. Den ville heller ikke koble seg til noenting. Så han tok like godt alle sammen ut av hylla og sa at han ville ikke ha drit som ikke funker i butikken sin, og ga meg en vanlig Nintendo joypad med kabel i bytte. Endret 30. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Tviler på at det fungerer for meg. Kontrollen fungerer nok den så det hadde blitt litt pinlig om de hadde testa det i butikken Har sendt mail til Microsoft nå, håper noen i Norge har en slik dings. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 30 dager retur på slikt på elkjøp. unntaket er spill og mobiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå