Jakoozie Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Microsoft annonserer tjeneste som gir familiens overhode full kontroll. Les mer Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tviler STERKT på at min mor/far kommer til å bruke dette. De har ikke engang prøvd Xboxen og ikke har de noe interesse i det hele tatt. Nei, de er fornøyd med internett og facebook de :!: :!: Jeg er i den oppfatning at de er flest unge mennesker <-30 som bruker Xbox 360. Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Tviler STERKT på at min mor/far kommer til å bruke dette. De har ikke engang prøvd Xboxen og ikke har de noe interesse i det hele tatt. Nei, de er fornøyd med internett og facebook de :!: :!: Jeg er i den oppfatning at de er flest unge mennesker <-30 som bruker Xbox 360. Vel, nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men for familier med små barn kan sikkert dette være nyttige funksjoner. Forøvrig, fra wikipedia: The average age for a video game player is about 35[1], a number slowly increasing as people who were children playing the first arcade, console and home computer games continue playing now on current systems[2]. The gender distribution of gamers is reaching equilibrium, according to a 2009 study showing that 60% of gamers are male and 40% female[1]. In early 2008 the NPD reported that 72% of people age six to forty-four in the U.S. played video games in the year 2007 with most players using the computer to play video games.[3] The average age of players across the globe is mid to late 20s, and is increasing as older players grow in numbers.[4] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg