dravyn Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Som overskriften sier, Er det skadelig for telefonen å bruke en magnet som mobilholder i bil?? telefonen er en sony ericsson vivaz pro. Endret 30. juni 2010 av cyclo Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 vil det i det heletatt fungere er mitt spørsmål. de siste telefonen jeg har hatt har ikke hengt fast på magnet når jeg har prvd, i tillegg til at telefonene har gitt forskjellige rare symptomer som feil farger på skjerm, svart skjerm, låst seg osv... genrelt sett trengt en restart for å funke skikkelig igjen. Lenke til kommentar
dravyn Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 vil det i det heletatt fungere er mitt spørsmål. de siste telefonen jeg har hatt har ikke hengt fast på magnet når jeg har prvd, i tillegg til at telefonene har gitt forskjellige rare symptomer som feil farger på skjerm, svart skjerm, låst seg osv... genrelt sett trengt en restart for å funke skikkelig igjen. Følger med en sånn "metall" bit som festes i telefonen. Hvis d e sånne symptomer så lønnes d nok kanskje ik.. prøve å finne en vanlig da. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 litt rart om den fulgte med og man ikke kan bruke en magnetholder da. sett om det står noe spesielt i brukerhåndboken? Lenke til kommentar
dravyn Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 litt rart om den fulgte med og man ikke kan bruke en magnetholder da. sett om det står noe spesielt i brukerhåndboken? hehe.. ga litt feil info. "metall" biten fulgte med Magnetholderen og ikke telefonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå