CCola Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Syntes spotify burde gå over til å bli bare betalbar tjeneste. De hadde sikkert mistet endel brukere, men tror dem hadde tjent på det i det lange løp. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Jeg hadde definitivt betalt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Siden Spotify har en stor brukermasse syns jeg de kan skru opp mengde reklame. Saa mye reklame at i gjennomsnittelig saa boer hver bruker aktive bruker generere 10-20 kroner i uken slik at det forsvarer at de ikke har kjopt seg unlimited eller premium. Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt. Det er egenprodusert reklame om å kjøpe premium. Så det er ganske smart. Fordi Jonathan er ihvertfall hatet av en del spotify brukere, vil jeg tro. Jeg trur Spotify drar inn mer på nettopp det, enn hva du trur. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Siden Spotify har en stor brukermasse syns jeg de kan skru opp mengde reklame. Saa mye reklame at i gjennomsnittelig saa boer hver bruker aktive bruker generere 10-20 kroner i uken slik at det forsvarer at de ikke har kjopt seg unlimited eller premium. Tror ikke Spotify har vaert flink med aa selge reklametilbudet deres, jeg har premium saa jeg vet ikke hva slags reklame det er der, men den gangen jeg horte paa reklame var det meste egenprodusert reklame av type This is Roberta / Jonathan from Spotify. Og akkurat de tror jeg ikke gir saa mye inntekt. Hvis de øker mengden reklame, vil folk slutte å bruke det. Musikkindustrien må innse at folk ikke lenger er villig å betale blodpris for musikk. De konkurrerer mot gratis musikk. Jeg har allerede forklart hvordan de kan konkurrere mot gratis. Å gjøre det verre for brukerne vil bare gjøre at flere går tilbake til ulovlig nedlasting. Lenke til kommentar
ChuckXII Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Dersom artister, aktører og Fono krangler om at det må betales mer så har de ikke forstått markedet. Det er kanskje slik at folk ikke finner seg i å betale blodpris for dårlig musikk. Når det kanskje finnes noe langt bedre musikk til lavere penge? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Når skulle fono gå ut av avtalen? Viss ikkje dei har ombestemt seg da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå