Defus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei Min bedre halvdel har funnet ut at vår leilighet egentlig er for liten for å ha et skrivebord med gaming/desktoppen min, og jeg er forsåvidt enig da vi bare har 39kvm totalt pluss hund. Det jeg lurer på er om det er mulig å gjøre desktoppen om til en server over trådløst nettverk, og samtidig få et ok respons hastighet ut av den? Og kanskje en måte å overta denne maskinen, og *krysse fingrene* spille på en bærbar igjennom desktoppen? Akkurat nå gjør jeg litt windows deling i win7, men hastigheten er mildt sagt elendig. Finnes det håp for meg, eller må jeg finne på en metode å trekke kablet nettverk til sofan, uten at hund og bedre halvdel ser denne ? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 http://www.streammygame.com/smg/index.php Eneste jeg vet om som kanskje kan fungere, du kan jo teste gratis versjonen. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Kanskje jeg står over gaminga fra den da, men hva med rene fildeling over trådløst. Helst slik at man kan se filmer uten å hente de ned først. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Streaming av film går stort sett greit. Kan være problem til tider, men kan ofte løses ved å sette større buffer i avspillingsprogramet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå