Broseen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Har fanduct (opptil 80mm vifte) og en papst 80mm vifte. Hvordan skal jeg feste vifta? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Du setter den til å suge.... Da slipper du problemet med lite luftstrøm pga av det at viftene klarer ikke jobbe like bra med mottrykk. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Joda, men hvordan den festes på fanducten liksom? Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 du skal ikke feste på vifta på fanducten. Hvis du f eks har den i front på et chieftec må du feste vifta på vanlig måte, og fanducten fester du til plastfronten. Dvs at fanducten festes i noe annet, men ikke til vifta... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Dumme meg.. Men det blir ikke rare greiene,et par cm rør da. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Er det noen spes skruer jeg bør bruke når jeg fester vifter i kabinettet eller er det bare å finne skrue, skive og mutter på biltema? Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Er det noen spes skruer jeg bør bruke når jeg fester vifter i kabinettet eller er det bare å finne skrue,skive og mutter på biltema? Går jo det å. Men det følger vel som regel med noe som passer. Eller som i chieftec plast fester til alle vifter Det er alltid en fordel å bruke plast eller støydemende materiale til å feste vifter for å hindre forplatning av støy Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Fulgte ingen med papst viftene fra microplex. Lenke til kommentar
StianGran Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Nei det følger med til kabinettet. Gjør hvertfall ofte det Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Det har du rett i, her var det masse skruer. Får finne noen som passer da. Men ingen passet.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 du skal ikke feste på vifta på fanducten. Hvis du f eks har den i front på et chieftec må du feste vifta på vanlig måte, og fanducten fester du til plastfronten. Dvs at fanducten festes i noe annet, men ikke til vifta... ehh, er det ikke sånn at han skal bruke dukten til å kjøle CPUen eller? for noe annet hadde jo blitt litt teit. da skal han jo feste dukten med den mindre siden på ribba til CPU, og vifta på den store. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Tenkte egentlig å sette inn fanducten nede i fronten, har lest at det skal bedre kjølinga fordi lufta kommer "lenger inn." Også en vanlig vifte oppe bak i kabinettet. Lenke til kommentar
axl Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 ehh, er det ikke sånn at han skal bruke dukten til å kjøle CPUen eller? for noe annet hadde jo blitt litt teit. da skal han jo feste dukten med den mindre siden på ribba til CPU, og vifta på den store. Han mener nok en fanduct inn fra utsiden av kabinettet og inn til en kabinettvifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå