pikamikaa Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei. +56619145. Dette nr driver å ringer meg. Ringte først for over en uke siden. 3-4 ganger. En dame som driver å prater spansk eller noe, forstår ingenting. Våknet også en natt for litt siden, og da hadde dette nr ringt 3 ganger. Og akkurat nå ringte det 4 ganger. Tok den, gikk på google oversetter, tok fra Norsk --> Spansk, og skreiv "Hva vil du meg?" og trykte på play når jeg tok tlf. Og ho dama begynte å bable i vei om ett eller annet. Men jeg forstår jo ikke. Og jeg finner ikke ut noe om det nr på nettet. Noen som kan hjelpe eller vet noe? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 ENGLISH !! PLZ... har du spilt utenlansk lotteri? hehe du får svare å legge telefonen fra deg, la dem bruke penger.. men for all del ikke ring opp igjen, plutselig ender du opp med med en minutt takst på 250kr.. Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 ENGLISH !! PLZ... har du spilt utenlansk lotteri? hehe du får svare å legge telefonen fra deg, la dem bruke penger.. men for all del ikke ring opp igjen, plutselig ender du opp med med en minutt takst på 250kr.. hehe. dem skjønner ikke engelsk tror jeg. nei, ringer ikke opp igjen men hva er det her a tro Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1137375.ece Sikkert noe lignene dette her.. Bare dropp å ta telefonen, så gir det seg sikkert etthvert=) Lenke til kommentar
hewkings Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 http://www.telefonterror.no/ søk og se om du finner noe her Lenke til kommentar
pikamikaa Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Fant ikke noe mere om det. Chatta med en fra Chile, han sa det var fra byen ved sidenav fra. Han ringte opplysninga, men de hadde gjort nummeret privat. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Er sikkert non utlendinger som vil ta pengene dine, ikke si noe til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå