sjokolademousse Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er det mulig å få noe ordentlig kritikk på dette bildet? 1/125, F6.3, ISO 400 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Fine farger og fin diagonal i komposisjonen, litt lite fokus kanskje, og den nederste blomsten burde vel ikke vært kuttet av... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg liker fokus. Men det mørke området i midten forstyrrer et ellers flott bilde. Fine farger! Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Må si meg enig med at du burde få med hele blomsten på hovedmotivet. Jeg prøvde å scrolle ned, men ble litt skuffa da jeg så at det ikke gidd. Bildet ble ganske unaturlig når hovedobjektet er avkuttet. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 29. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2010 Takk for tilbakemelding! Skal tenke på dette videre Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Litt enig med de andre når det gjelder hovedmotivet. Ellers syns jeg det er flotte og fine farger. Et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
sjokolademousse Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Takk igjen, d0ppler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå