Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bluescreen ved nedlastning, med mer

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har ett sykt problem som jeg ikke har en fjerneste anelse om hva kommer av.

For noen uker siden kom det opp mange popups om at pcen var infected av ett eller annet. Jeg var usikker på om dette bare var random popups som var løgn eller sant. Etter hvert restartet jeg pcen og fikk bluescreen etter jeg logget inn på "brukeren" min på win XP. Jeg fikk dette helt til jeg prøvde "kjør pc med siste innstillinger som fungerte" når man tapper F8 i startup.

Jeg har scannet pc, resinnstallert xp "grunnfilene" med XP-cd'en. Altså ikke slette noen filer men reinstallert XP.

Etter at dette skjedde får jeg også bluescreen med en gang jeg; ENTEN tar på SPOTIFY, eller tar på UTORRENT. Limewire funker uten at jeg får bluescreen.

Har skrevet ned noen av meldingene jeg har fått på bluescreen's.

Har ingen fjerneste anelse av hva dette kommer av og tar GJERNE imot tips =))) TAKK <3

Bluescreenmessages:

"IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL"

"STOP:0x0a (0x0000F)"

"INVALID_PROCESS_ATTACH_ATTEMPT"

"PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA"

"A wait operation, attach process, or yield was attempted from a DPC routine"

"zfuucikubb5.sys (0x00000024)

Disse har komt ved forskjellige bluescreens og ikke alle samtidig forresten :p

*Edit*

Kan også legge til at jeg har reinnstallert netkort drivere osv. Og at pcen forsatt ikke går på uten å ta "siste innstillenger som fungerte"

Endret av MasterCard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jo, jeg kan jo prøve å hjelpe litt. De fleste av feil meldingene peker jo til minne feil, men fordi du sier at PCen ble "infected" av noe, så vil jeg anbefale at du laster ned Malwarebytes, installerer programmet, merk av for at det oppdateres og la det så skanne PCen din når installasjonen er ferdig.

Du kan også ta tur til Antivirusprogrammer og datasikkerhet forumet der du vil få hjelp hvis du har malware eller virus på PCen.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...