Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe, jeg skjønner..Men gjør det du føler. Ikke la dette gnage deg. Det vil bare sette vekk fokuset på ferien din. Jeg syntes utfra det jeg forstår på deg, at bare å hilse og være førstkommende mot disse jentene høres bra ut Jeg tar meg nå iallefall en kald pils for din saks skyld! Hadde jeg faktisk mota meg opp til og gått bort, så kan jeg ærlig innrømme at jeg hadde gjort det for og få meg noe, og det trur jeg hadde syntes igjennom meg etterhvert som vi hadde prata. For grunnen til at jeg likte denne jenta så mye var kroppen Og damn... Så jeg er egentlig glad for at jeg har tatt valget mitt:) Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Ja, det er sant. Er bare å ha noen dager med litt ekstra draging, så går det nok over. Som du selv sier - nok av fisk i havet Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Sant! Og de største fiskene pleier bare å dette ned i fanget uten at du behøver å gjøre så mye som å kaste ut snøret. Liker tankegangen! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Legger som regel ut garn jeg. Så tar jeg av de beste. 2 Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Beklager TS, det der var jævlig lite manndig gjort, du prøvde ikke engang! Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Nå er det ikke slik at jeg har så my erfaring med jenter, men har noen tips som kan være nyttige på veien. 1. gå bort til dem, spør et enkelt spørsmål som IKKE indikerer at du er ute etter noen av jentene, men bare et helt tilfeldig spørsmål som f.eks " unskkyld,vet dere hvor jeg kan finne et toalett" spør om dette for å fange opmerksomheten til den du vil ha tak i. ikke spør hun du vil ha tak i men heller en annen. dette fordi da blir hun andre ofte interessert. også er det vikig å spørre med selvsikkerhet å gjerne ha et glimt i øyet.. 2. ALDRI ALDRI sitt å stirr på avstand. selv om de kansje ikke ser deg så merker de deg. dette viser tegn på usikkerhet. 3. vær glad og smil. dette er ditt viktigste våpen. aldri være flau over noen ting. spør direkte og svar direkte. 4. etter du har fått opmerksomheten dems/dens er det beste å bare overse dem en liten stund. gp gjerne ned å bad eller andre aktiviteter som er i nærheten og husk.. vær selvsikker.uansett. de vil da som oftest gi deg opmerksomhet som f.eks et blikk eller liknende.smil tilbake og be dem på en drink i baren! (ikke spander selvfølgelig) + Tenk alltid at det å få snakke med deg er en ære! ikke omvendt. good luck Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Hvorfor ikke bare gå bort å si; "Så det finnes nordmenn her også?" med et smil før du introduserer deg. Det må jo være mye morsommere å ha noen andre enn moren din å snakke med? Skulle det ende i total katastrofe, noe det ikke gjør, kommer du til å være glad du turte å snakke med dem. Helt seriøst. Kort tid etterpå kommer du til å være i stand til å le av situasjonen, i tillegg kommer du til å føle at du har vokst som person. Sannsynligvis kommer du til å få et par venner for de resterende dagene å spille kort med, spille bordtennis med, være på stranda med, baksnakke de gamle mennene i speedo med osv. Som sagt, uansett scenario kommer du til å være sykt fornøyd med at du turte. 4 Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 hehe, det er jo selvsagt den letteste måten, men hvis man ikke tør være så direkte er ikke det alltid den letteste metoden. men fy så effektiv den er Lenke til kommentar
eprep2000 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 1. Finn ut hva du vil med jenta (intensjon) 2. Se for deg at du får til dette (visualisering) 3. Snakk med henne 4. ?????? 5. PROFIT! http://www.youtube.com/watch?v=y-eak9Jz3_k&feature=related Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå