Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg tviler på at jeg gidder og prøve meg da jeg er soppas usikker:P Jeg får heller se. Jeg har hatt mye øyekontakt med både "mora" "søstera" og selve dama. Jeg trur også at jeg har blitt tatt snikbildet av Men jeg får se det ann, og heller leve livet så kanskje jeg tilfeldigt vis kommer over dem. Men takk for alle svar. Skal henvende meg her hvis det er mere jeg lurer på Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) OK, detta er fremgsngdmåten for å få damer; "Hei! er faren din slakter?" "nei, hvorfor lurer du på det" "Seriøst? Bare lurte siden du har så fine skinker...Men du da vet jeg det! Er faren din baker?" "Nei..??" "Aff, trodde han var det siden du har så fine brød" Jenta rødmer og blir satt ut, du inviterer på lunch, og hun blir gledelig med. Gjør a ikke det eier a ikke sans for humor!! Endret 29. juni 2010 av jj_89 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Jente kommer bort til deg: Er faren din brannmann? Nei? Åh.. bare lurte, siden du hadde så fin vannsnabel. Dritmorsomt, og dritsjarmerende. Eller.. nei. Det går begge veier. Tviler på at det er så mange jenter som blir sjarmert av slike kommentarer, for å si det sånn. Endret 29. juni 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Skal jeg noen gang ta ett wannabe skjekketrix så må det bli: Håper du har casko! For du lagde akkurat en stor bulk i boksa mi xD Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og VM i kleinhet fortsetter. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Og VM i kleinhet fortsetter. off ja, humor er ikke bra. VM i selvhøytidelighet kanskje. 1 Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe her var det mye artig. Men det var synd TS! Hva gjør du forresten hvis en av de ser denne tråd, og kjenner igjen situasjonen? Så poster plutselig hu dama som gjest...? DET er kleint sikkert. 2 Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe her var det mye artig. Men det var synd TS! Hva gjør du forresten hvis en av de ser denne tråd, og kjenner igjen situasjonen? Så poster plutselig hu dama som gjest...? DET er kleint sikkert. Da befinner ikke jeg meg her lengere, og dem aner ikke hvem jeg er eller hva jeg heter så jeg brur meg rett og slett ikke! Dessuten så er det bare morsomt hvis jeg tilfeldigt vis møter på hu senere i livet:) Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe her var det mye artig. Men det var synd TS! Hva gjør du forresten hvis en av de ser denne tråd, og kjenner igjen situasjonen? Så poster plutselig hu dama som gjest...? DET er kleint sikkert. Da befinner ikke jeg meg her lengere, og dem aner ikke hvem jeg er eller hva jeg heter så jeg brur meg rett og slett ikke! Dessuten så er det bare morsomt hvis jeg tilfeldigt vis møter på hu senere i livet:) Sant, så sant! Men du har vel flere forsøk på ferien!? Du kan klare det. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Du må huske at du sikkert ser alderen dems mer riktig enn mora di, siden du er på samme alder. Når jeg var 14 - 15 år så så jeg hvor gamle folk på den alderen var, mens jeg ikke så forskjell på folk på 18 - 26 år. Nå ser jeg ikke stor forskjell på de på 14 - 15 Lenke til kommentar
Synt4xx Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ikke gi deg mann, du angrer mer på ting du ikke gjør en ting du gjør som regel litt det samme som Pelle sa. Men jeg syns absolutt du bør drite i hva moren din sier å bare gå for det! Hvis du driter deg ut, eller de er litt eldre en deg, går du bare vekk igjen og ingen vil huske det som skjedde. Men du bestemmer selvsagt helt selv hva du vil gjøre, dette er da mitt tips Lykke til! Endret 29. juni 2010 av Synt4xx Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Men jeg har fortsatt en mulighet igjen. For den ene "strandløven" har fått kontakt med "søstera" til en av jentene, og han vet kanskje hvor gammel ho er. Burde jeg gå bort til han og på litt dårlig engelsk spørre hvor gammel søstera til ho søstera er? Og hvis han da svarer 16-17, burde jeg da vente til "the rigth moment" igjen før jeg går og spør ho, eller burde jeg gå rett ned? Og hvis jeg venter med og gå ned, og "strandløva" går og sier til "søstera" at jeg var og spurte om alderen til ho, gjør det saken bedre eller værre? Og hva gjør jeg hvis han svarer 20-21? Forlater stranda fortest muligt. Eventuelt spør han rett før vi skal dra? Det er siste mulighet og jeg vet ikke om jeg går så langt:P Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Drit i han, gå rett bort til jentene:) 1 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hvis du har så vansker med å by ho opp i edru tilstand, så får du bare brygge deg opp litt, så du kanskje blir litt tøffere. En ting er sikkert, når du ikke føler tapet av å ikke dra bort til jenta, så har du heller ikke skade av det. Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Jeg har funnet ut at jeg skal bare nyte livet her i syden, også får det stå over. Som sakt så finnes det flere fisk i havet. Men hvis denne ene fisken svømmer bort til kroken min, så lokker jeg den på. Og hvis kroken min dulter borti, så prøver jeg da og. Men jeg orker ikke og sitte med kroken og vente! Syns det hørtes ut som en god løsning, og jeg går for det. Jeg syns også jeg fant en god måte og si det på Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Syntes det hørtes fornuftig ut for deg Virker litt som, må elske må elske, når du bare må ha jenta. Bedre å nyte livet i ferien din, enn å lete etter rogn. ;-) Endret 29. juni 2010 av Nidaroo Lenke til kommentar
Gjest anon Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Men jeg har fortsatt en mulighet igjen. For den ene "strandløven" har fått kontakt med "søstera" til en av jentene, og han vet kanskje hvor gammel ho er. Burde jeg gå bort til han og på litt dårlig engelsk spørre hvor gammel søstera til ho søstera er? Og hvis han da svarer 16-17, burde jeg da vente til "the rigth moment" igjen før jeg går og spør ho, eller burde jeg gå rett ned? Og hvis jeg venter med og gå ned, og "strandløva" går og sier til "søstera" at jeg var og spurte om alderen til ho, gjør det saken bedre eller værre? Og hva gjør jeg hvis han svarer 20-21? Forlater stranda fortest muligt. Eventuelt spør han rett før vi skal dra? Det er siste mulighet og jeg vet ikke om jeg går så langt:P Drit i han. Jeg har vært i samme problemstilling som deg et par ganger. Vet du hva jeg angret mest på? Den gangen jeg ikke hadde baller nok til å prøve engang. Jeg garanterer at om du ikke i det minste prøver, vil du angre ekstremt på at du ikke tok sjansen. Den følelsen er myyyyye værre enn den eventuelle utdritinga. Jeg sier derfor; kjør på! Du har ingenting å miste! Det som skjer hvis du ikke prøver, er at du vil angre på at du ikke turte, men om du i det minste prøver, vil du enten bli kjent med ei ny kjekk babe eller bli avslått. TRO meg og mange andre her inne; Det er mye verre å angre på noe du ikke gjorde enn å faile på noe du gjorde! Neste gang du møter henne, ikke vent på the right moment. Det kommer aldri. Gå heller bort å si at hun skal bli med deg å chille i den deilige sola med en iskald cola eller et svett spill pingpong. Just do it!! 4 Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Det du kunne ha gjort var (hvis du vet hvor hun bor) var å lagt igjen en beskjed til de Men hvis du drar på fredag er det vel wasted.. Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Syntes det hørtes fornuftig ut for deg Virker litt som, må elske må elske, når du bare må ha jenta. Bedre å nyte livet i ferien din, enn å lete etter rogn. ;-) Men jeg har hvert inne på tenken at det hadde vært litt lettere med alkohol innabors. Og hvis alle vennene mine og jeg plutselig er uten dame, så mekker vi oss en tur nedover hit og koser oss. Jeg hadde syns dette var mye lettere hvis jeg hadde hatt mine beste venner her og snakke med og gire meg opp, i forhold til min mor:P Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hehe, jeg skjønner..Men gjør det du føler. Ikke la dette gnage deg. Det vil bare sette vekk fokuset på ferien din. Jeg syntes utfra det jeg forstår på deg, at bare å hilse og være førstkommende mot disse jentene høres bra ut Jeg tar meg nå iallefall en kald pils for din saks skyld! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå