Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorda få kontakt med en jente på stranden?

Gjest Navn ja

Anbefalte innlegg

Først folger du det krom-stag sa, også spør du om hun vil være med å kjøre tube, vannski, bananbåt eller noen av de aktivitetene de har på stranda. Se an hva hun gjør, om hun spør mor for penger, og ikke får de, sier du at du betaler.

PROFIT TIL KVELDSMAT! :!:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært i lignende situasjon selv. Var midt på dagen, jeg badet litt "alene" pga familien min var oppe, og det gikk en jente som tilsynelatende var på samme alder som meg alene rundt på stranden. Jeg hadde hørt hun snakke med sin familie/gruppe på norsk, så jeg lurte på hvordan jeg skulle angripe dette.

Gikk bort, sa hei, og startet altså en samtale. Fant fort ut at det var vanskelig å holde samtalen gående, mest fordi hun var en jævla elendig kjerring som ikke gadd å bidra. Det hjalp heller ikke at hun var fra Østlandet og ikke forsto min bergensk, noe som førte til at jeg måtte gjenta meg selv opp til tre ganger og jeg vurderte faktisk å bytte over til østlandsk.

Mitt tips til deg: kjøp sånn strandtennisrakkerter m/ball, finn en jente, spør helt tilfeldig om hun vil bli med, nesten som om du bare akkurat da ikke har noen andre å spille med, og håp på det beste. Gjerne "Do you wanna play?" om engelsken din ikke er forferdelig, og deretter "Where are you from?". Hvor du helt overrasket svarer "Norway?! Haha, jeg også:)" med et smil om munnen. Derfra går så klart samtalen videre på norsk, og vedder på at det vil være ice-breaker og dere trenger faktisk ikke snakke så mye som du tror i denne situasjonen, bare spille. Om det går bra og dere koser dere kan du spørre "med å ta noe lunsj?" på en av de tusen barene/cafeene som er langs stranden. Så tar dere en burger eller noe mens dere snakker videre. Alt dette vil på en måte være helt trygt for henne og hun trenger ikke avgjøre om hun tør å bli med på noe middag eller noe sånt.

Det beste med å plukke opp jenter på denne måten er at ingen vil huske eller tenke på det om du failer = ingenting å tape, og ta det som erfaring. Lykke til :)

EDIT: Om det ikke har noe å si for deg hvor jenta kommer fra, altså hvilket land, er det jo bare å ta alt på engelsk. Trenger ikke være en norsk jente liksom. Og alternativer til tennisgreien er bananbåt og alle disse andre tingene man kan gjøre på stranden.

Endret av Sitronsaft
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Navn ja

Takk for tips:)

Idag så gjekk jeg ned på stranden litt seint og det begynte og regne på turen ned. Jeg møtte faktisk dem 3 jentene, og dem var truligens på tur opp imot hotellet etter dem hadde hvert på stranden og solet seg. Men da så jeg bare søstera så jeg gjekk bare videre.

Men i mørgo skal det vist bli bra vær, så jeg satser på og være mye på stranden. Og jeg har fått en del gode ideer:)

Takk for alle svar. Update i mørgo!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Navn ja

Men nå har det begynt og surre i hue mitt om hva jeg skal si:S

Det er en del ting og gjøre på stranden. Man kan kjøre vannscooter, parasailing (fallskjerm etter båt ting), bananbåt, og litt mere opblås bare greier etter båt.

Det finnes også strandbar der. Og man kan selfølgeligt bade.

Jeg tenkte litt på og spørre ho og søstera om dem blir med på bananbåt, men hva hvis ho vil og ikke søstera? Må være tre stykker for og ta en tur.

Parasailing går det 2 på, men hva hvis ho er litt pysete eller har høydeskrekk?

Noen som har noen flere tips? Hjalp veldigt med dem forgje :)

Lenke til kommentar
Gjest Navn ja

Isbaren blir det ikke noe av. Fordi isen blir laget av vannet ifra vasken, og det vannet var vist ikke helt bra for magen:S

Men kanskje jeg burte spørre om ho blir med og ta noe og drikke? Altså ikke spandere, men spørre om hu vil kjøpe en selv.

Men burde jeg da gå rett på sak og bare.

Hei, jeg lurte bare på om du ville være med opp og ta noe og drikke?

Eller burde jeg starte en samtale først?

Jeg selv føler meg trygg på og spørre rett opp også heller spørre litt på turen dit/ oppe der. Men jeg vet ikke helt om det er smart :S

Lenke til kommentar

Ikke gjør som en kompis. Han skulle sjekke damer på stranden og gjore følgende.

Planen hans var å sprute litt sand på teppet der de lå "uten vilje" og deretter børste sanden av teppet for å komme i kontakt med de.

Planen funket litt dårlig. Han spurta ca. 10 kilo sand over hele dem. :!:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke gjør som en kompis. Han skulle sjekke damer på stranden og gjore følgende.

Planen hans var å sprute litt sand på teppet der de lå "uten vilje" og deretter børste sanden av teppet for å komme i kontakt med de.

Planen funket litt dårlig. Han spurta ca. 10 kilo sand over hele dem. :!:

Hahaha, genialt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Navn ja

Ok. Takk for stort engasjement!

PS! Denne historien ender ikke bra:

Jeg var på stranden, men så ikke jentene noe sted. Men så etter en times tid så kom dem gåendes, og denne gangen for og sjekke om det var ledige senger og det var det så dem stakk opp igjen for og skifte og da dem kom ned igjen så la dem seg rett foran oss :)

Jeg lå der i mange timer og bare slappa av, også begynte jeg og tenke på det med og be dem opp. Jeg brukte lang tid og turte aldri og gå ned. Jeg skulle ha "the rigth moment". Men til slutt så reiste jeg meg opp, og skulle til og gå ned, men atter en gang så feiga jeg ut. Jeg stor oppe lenge og klar til og gå, men så kom jeg på at jeg kunne få mutteren til og "hjelpe" meg. Så jeg spurte hu hvor gammel hu trudde ho ene var, og da svarte ho 20. Jeg spurte om ho var seriøs, og det var ho. Ho spurte meg hva jeg trudde og da svarte jeg 16-17. Jeg spurte også etter alderen på "moren" og da svarte ho 27, og at ho så mye eldre ut en ho gjorde. Jeg begynte og tenke litt, og stod og studerte dem. Jeg var så usikker på hvor gammel ho jeg ville prøve meg på var, og mutteren mente det var 3 venninner som var ute og reiste. Men til slutt så fant jeg ut at jeg ikke ville ta sjansen på og prøve meg på en 20-21 åring og selv være 17. Jeg tenkte også at hvis jeg treffer ho og får følelser for ho, så kan det bli litt mongo da vi må dra på fredag. Så jeg droppa hele greia!

PS. Jeg trur fortsatt at ho er 16-17, men jeg er så usikker og tar ikke sjansen! Det er flere fisk i havet!

Sorry for og kanskje skuffe mange her:S

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

.....

Folk lyver mye når det gjelder alderen i utlandet. Aldri start med å si hvor gammel du er :p (utlandet)

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...