Gjest Navn ja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Heihei. Jeg befinner meg nå i utlandet, og stortrives her. Men jeg er med noen folk som ikke er på min alder og vi har ikke samme interesser. Men vi har vært på stranda dem 3 siste dagene og der har det også vært 3 andre Norske. Og vi har alltid havna nærme dem. Det er 3 jenter, og det ser ut som at det er 2 søstre og en mor. Nå har jeg blitt ganske interessert i den ene jenta og vil gjerne komme i kontakt med henne, men vet ikke hvordan. Jeg har vurdert og gå bort og spørre om jeg kan spandere noe og drikke i strandbaren som er der, men jeg har ikke turt. Jeg var ganske nærme i og gå og spørre idag, men så kom det en strandselger og solgte dem drikke så det passa dårlig, og like etterpå så skulle vi gå og da vurderte jeg og spørre henne ut på middag ikveld, men det blir vel litt dumt og være 2 stykker på 16-17 år som har firstdate med middag? Jeg har hvertfall lyst til og komme i kontakt med dem/ho, også får jeg se hva det blir til. Dem har også lagt merke til oss, for det var en stund dem ikke viste at jeg var norsk, og da overhørte jeg at jeg satt og så på dem igjen. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med denne jenta/familien? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Alltid like greit å begynne med å si hei, og la samtalen fortsette slik den går. 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hver høflig hvis morra er der. Ingen dumme sjekkereplikker. Helt naturlig gå bort og si her og håp på det beste. 1 Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Men burde jeg ta det mens søstera er der eller ikke? Søstera er eldre enn hu, men ikke mye. Lenke til kommentar
Populært innlegg eveant Skrevet 27. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Legg en potet foran i badebuksa, men for all del, IKKE legg den bak i buksa Endret 27. juni 2010 av Thesilentkiller 17 Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg vet heller ikke helt om jeg greier og sette meg ned der og prate med dem. Jeg har lyst til og ta hun med til et sted der vi kan prate bare vi to og finne ut hvor ho er ifra osv, og kanskje avtale et møte senere. Det er en strandbar like ved, og jeg tenkte at jeg kunne be henne på en drink der. Men er det da best og bare kjøre på og finne på noe på stranden? Og skal jeg da isåfall spandere. På stranden så kan man blant annet kjøre vannskuter, parasaile osv.. Men jeg er usikker på om jeg skal tilby meg og spandere alt? Føles litt ut som at jeg "kjøper" venner. Lenke til kommentar
Populært innlegg Pliscin Skrevet 27. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2010 Still opp naken og si: pølsesjappa er åpen, og jeg har et stort tilbud akkurat til DEG. 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg eveant Skrevet 27. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 27. juni 2010 Du kan jo også bare kjøpe deg ett sett med beach tennis og spørre om ho vil være med å spille. Selvfølgelig ikke uten en kjempepotet i badebuksa :!: 12 Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 1. Finn ut hva du vil med jenta (intensjon) 2. Se for deg at du får til dette (visualisering) 3. Snakk med henne 4. ?????? 5. PROFIT! 2 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Gå bort til de neste gang du ser de, uansett situasjon og hva faen ellers. Ta det som sport, for hvis det går skeiss kommer ingen noensinne til å huske dette. 8 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 I mine øyne blir det dumt å spandere masse på ei du ikke engang har blitt kjent med. Tror hu setter mer pris på å ikke bli "kjøpt" også, om det blir noe mer senere... Jeg ville heller sagt du skulle bare tatt kontakt, blitt kjent med henne, og kanskje deretter for å være snill, spandere en is eller noe. Bare en gang for å være snill, og ikke for å være en ass-licker som går ned på kne for å bli kjent med ei jente. Beklager om det er dårlig formulert og at jeg virker litt dum mot deg, men du har jo ikke spandert enda, så er ikke noe å ta til seg... 5 Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Sier meg enig ang beach pingpong, og spørre om hun vil bli med å spille Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hvordan få kontakt? "Hei!" 2 Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 I mine øyne blir det dumt å spandere masse på ei du ikke engang har blitt kjent med. Tror hu setter mer pris på å ikke bli "kjøpt" også, om det blir noe mer senere... Jeg ville heller sagt du skulle bare tatt kontakt, blitt kjent med henne, og kanskje deretter for å være snill, spandere en is eller noe. Bare en gang for å være snill, og ikke for å være en ass-licker som går ned på kne for å bli kjent med ei jente. Beklager om det er dårlig formulert og at jeg virker litt dum mot deg, men du har jo ikke spandert enda, så er ikke noe å ta til seg... Jeg ser hva du mener. Men og spandere FKS en cola i baren blir vel ikke feil eller? Er det noen andre som har noen andre forslag til hva jeg kan finne på? Andre ting enn og ta henne til baren? Blir det dumt og bare gå bort og spørre om ho vil møte meg senere samme kvelden også avtale alt også gå igjen? Jeg aner jo ikke om hu har type ifra før! Og jeg er dritredd for at søstera eller ho begynner og le eller noe i den duren! Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Skjønner ikke hvorfor du skal stresse med et møte senere når du tydeligvis treffer henne på stranda? Er jo et kjempeflott sted hvor du kan finne på mye moro Lenke til kommentar
Gjest Navn ja Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 OK. I mørgo så skal jeg sette meg som mål og ta kontakt med henne! Jeg får bare håpe at dem er på stranda i mørgo! Skal poste hvordan det endte! Takk for svar! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei! Jeg skjønte at dere også var norske, så tenkte det kunne vært greit å bli kjent? Så har jeg noen å ha det litt gøy med her. Dere joiner ikke litt beachtennis eller noe sånt da? Simple as that. Go for it. 4 Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 I mine øyne blir det dumt å spandere masse på ei du ikke engang har blitt kjent med. Tror hu setter mer pris på å ikke bli "kjøpt" også, om det blir noe mer senere... Jeg ville heller sagt du skulle bare tatt kontakt, blitt kjent med henne, og kanskje deretter for å være snill, spandere en is eller noe. Bare en gang for å være snill, og ikke for å være en ass-licker som går ned på kne for å bli kjent med ei jente. Beklager om det er dårlig formulert og at jeg virker litt dum mot deg, men du har jo ikke spandert enda, så er ikke noe å ta til seg... Jeg ser hva du mener. Men og spandere FKS en cola i baren blir vel ikke feil eller? Er det noen andre som har noen andre forslag til hva jeg kan finne på? Andre ting enn og ta henne til baren? Blir det dumt og bare gå bort og spørre om ho vil møte meg senere samme kvelden også avtale alt også gå igjen? Jeg aner jo ikke om hu har type ifra før! Og jeg er dritredd for at søstera eller ho begynner og le eller noe i den duren! Altså.. Det trenger ikke å være feil å spandere en cola, men ikke gjør det til en vane å spandere hele tiden, for da forventer hu å få noe nesten hver gang, men jeg ville sagt du ikke skulle startet "forholdet"/kontakten ved å spandere noe, når du ikke kjenner henne. Da kan du ha den tilgode Når dere blir venner, kan du heller tilby å spandere en is/cola fordi du selv har lyst til å ha henne med til en isbar eller noe.. Men synes det blir dumt om hu spør deg, eller dere blir enig om å gjøre en ting, at du skal drive å spandere på henne.. For da har hu gjerne penger til det selv. Men det er min mening. ikke sikkert ALLE er enige, men føler ikke det blir riktig å spandere masse, eller starte med å spandere i det hele tatt.. Lykke til Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 FASIT!!!!111!!1: Du:Hei! Henne: Hei . Du: Jeg synes jeg hørte at du snakket norsk, hvor er du fra? Henne: Kolbotn seppphhhh. Du da? Du: Jeg er fra *stedsnavn*. Men jeg er her nede med familien, lyst til å gjøre noe? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå