fenris1979 Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 var nettopp inne på hjemme siden til flexi-data for å bestille noen deler men det sto at det ikke lenger er tilgjengeligt å få pakkene tilsent på postoppkrav, vil det si at eg må reise til bergen for å hente disse delene ? kan noen forklare meg dette ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, så vidt jeg vet så sender de bare til bedrifter nå. Skal du ha noe som privatkunde må du vist hente det der ute. Så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har fått tilsendt varer fra dem. De har kanskje sluttet med dette nå? Du kan jo ringe de og høre. Dersom de tar telefonen da. Kanskje lettere å få kontakt pr. e-post. Ellers er det iallefall hjelpsomme og greie å handle med. Off Topic: Litt av en klokking av den cpu'en din! 900 Mhz til 1200 Ghz? :wink: Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvis Flexi-data ikke lenger selger til hvermannsen, så trenger de heller ikke være med i prisguiden - sa jeg. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 900@1200 går ikke konstant på det da men har hatt den der stabilt en gang i tiden Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Skal du ha noe som privatkunde må du vist hente det der ute. Så vidt jeg vet. Syns jeg leste at de sender mot forskuddsbetaling. Grunnen til at de kuttet ut å sende i oppkrav var fordi de hadde problemer med folk som ikke hentet pakkene sine... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 900@1200 går ikke konstant på det da men har hatt den der stabilt en gang i tiden Stabilt på 1200 GIGAHERTZ? des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå