Gå til innhold

Er dette oppsettet til 13000,- ok til gaming?

Anbefalte innlegg

Burde du ikke vurdere 1600mhz ram så man har litt rom for overklokking? Både i5 750 og i7 920 er skapt for overklokking. Ihvertfall i5 750, som er kald og fin i tillegg.

Jeg er meget fornøyd med min i5 750.

Og for all del, spre bestillingen på ihvertfall 2 nettbutikker. Porto er uansett rundt 100kr, altså trenger man ikke store besparelsen før det lønner seg. For eksempel er prosessoren 200-300kr dyrere hos Komplett enn hos billigste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik?

post-204889-1277703239,899_thumb.jpg

dette ser knall ut ja :)

prøv å sett opp en pc på priguide.hardware.no der du får det samme for en mye billigere penge og har muligheter for mer ram eller annet før du havner på samme pris ;)

Om jeg setter opp prisguide må jeg ikke betale frakt fra alle butikkene da?

Lenke til kommentar

5850 er på tilbud til 1250kr hvis du ikke har fått det med deg hvalder... samt 5870 er are bittelitt bedre ytelse på så ikke verdt det

sette det opp på priguide.hardware.no å sjekke ;)

Hvilken nettbutikk har nesten 50% rabatt på det skjermkortet? Det koster jo normalt rundt 2200kr for et ATi 5850. Reelt tilbud eller trykkleif fra deg eller nettbutikk?

Trådstarter kan jo vurdere et hovedkort til rundt 1500 istedetfor et til 2000, da sparer man 500kr, og det uten å gå så altfor mye ned på kvaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...