GladLax Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Da har jeg trålet forum og tester, og kommet frem til et forslag til oppsett for en gamerPC til ca. 20 000,- Kriteriene var 3 skjermer og en god spillopplevelse. Spørsmålet er om det blir litt overkill (kanskje komponentene ikke står i stil til hverandre eller er kompitable), eller om det er noe annet jeg burde forandre på. Jeg er ikke så dreven i dette, da kunnskapen er utdatert for maaaaange år siden... Alle innspill og kommentarer mottas med stor takk! http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=811649&su=E787A3F6-A344-4ABF-B7B1-D5097694845D Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Moduler PSU og SSD kansje? Og kansje en corsair H50 til CPU kjøling Og hovedkortet støtter ikke RAM hastigheten Lenke til kommentar
GladLax Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Moduler PSU og SSD kansje? Og kansje en corsair H50 til CPU kjøling Og hovedkortet støtter ikke RAM hastigheten Hehe, det er så typisk. Hver gang jeg tror jeg har vært igjennom hele jungelen, og funnet et perfekt oppsett, så er det alltid noe bugs... Jaja, får vel bytte til 1333 MHz minnebrikker og modulær PSU. SSD er ikke noe jeg vil prioritere enda (har hørt rykter om at billige SSD skal flomme markedet til høsten, og tror ikke jeg vil ha noe markant utbytte av dette nå). Uansett, mange takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 HK støtter minnehastigheter opptil 2200 MHz... Vil anbefale et lydkort siden du kjøper et såpass high end headset, som Creative Sound Blaster eller Asus Xonar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå