MonaH Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) "Sliter" litt med en lånt Nokia E71 jeg har på prøve. Før den gikk strømtom hadde jeg en klokke på displayet, men nå er den bare helt svart. Vet jeg får den frem da jeg holder "midtknappen" nede, men det er ikke den jeg mener. Har funnet dette: "Velg Strømsparing-mappen for å velge en animasjon som skjermsparer." Men det er ikke den animerte jeg mener, men den som legger seg som en "grå stripe" på displayet, istedet for at skjermen går helt i svart. Da kunne jeg jo såvidt se klokka uten å røre på noen taster.. Håper dere skjønner hva jeg mener. (og at dere ser bildet av hva jeg mener) Endret 4. juli 2010 av MonaH Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Hmm.. Gikk tilbake til min "gamle gode" 6280. Slo på E71'n "frakoblet".. Kan jo surfe på nett uten simkort Nå er klokka på displayet tilbake. Kanskje det var ut med batteri osv som måtte til, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 30. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2010 Nå satte jeg inn sim-kortet mitt igjen...og den klokka jeg mener forsvant. *forvirret* Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Hmm.. det fungerer i alle profilene, men ikke om jeg setter den på "Generell". Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har du oppdaterat till siste firmware..den ska vist nog fikse noe tull med klokken.. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) --redigert-- Nå har jeg siste versjon av software. Men ingen "grå klokke". Om jeg skal se noe klokke, må jeg bruke alternativet under Meny-verktøy-temaer-strømsparing "spilles nå" Da er det en slags klokke, men umulig å se da skjermen blir mørk. Liten blir den også. Har bare 3 valg der. Ingen - Spilles nå -- Animasjon Klikker jeg på forhåndsvisning under "animasjon", får jeg hvit skjerm, med en fin klar blå stripe, og digital klokke på, men den får jeg ikke aktivisert selv om jeg satte hake for "Animasjon". Bare svart skjerm, på samme måte som om jeg skulle ha valgt "Ingen" --------- Kikket/bladde på diverse filer under valget "Animasjon", og det kom opp forskjellige navn på bilder. Etter å ha bladd i disse navnene gikk jeg "tilbake"...og nå har også den flotte klokka jeg så på forhåndsvisningen blitt borte. Nå er det bare bildefiler å velge i der. Kjenner jeg blir sur på hele mobilen!!! Skjønner ikke dette skal være så umulig å få til.. Endret 4. juli 2010 av MonaH Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 Aha!! Det var så enkelt som å slå AV "Pustende lys" under de forskjellige profilene. Oppdaget at det måtte være noe der da jeg så at det plutselig fungerte da jeg satte mobilen på lydløs et øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå