JAH Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen som vet hva CLI kommandoen er for å blokkere web interface fra utsiden? Bruker dyndns, og når jeg skriver den adressen i nettleseren, kommer jeg til login skjermen til modemet.Jeg vil kun ha tilkoblings mulighet internt.Remote assistance er av, men det er vel ikke det samme. Er logget inn som root, men ser ikke noen funksjon ang dette på web GUI Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Remote assistanse fjerne webgui for ekstern tilkobling. Når du derimot ikke har forwardet port 80 til noe bak routeren, så vil den gå til webguiet. Så enten fjern port 80 (krever dog at du åpner port 80 via telnet dersom du ønsker å bruke det igjen) eller forward port 80 til noe. Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) *Dobbel post av en eller annen grunn* Endret 28. juni 2010 av Youcef Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 service system modify name=HTTP group=wan state=disabled saveall system reboot Basert på kommandoar eg fant på NGTs nettsider, lagt dei i spoiler om den eg har tenkt ikkje virkar, eg har ikkje testa den. service system modify name=FTP state=disabled service system ifdelete name=HTTP group=wan Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) service system modify name=HTTP state=disabled fungerer, men da vil jeg vel slite med web server hvis det skulle bli aktuellt.Kommer heller ikke inn på GUI med HTTP Speedtouch'en fra NGT som jeg hadde før, hadde en funksjon på GUI som jeg kunne slå av,men på den ST jeg har nå finns ikke denne funksjon. Endret 28. juni 2010 av janaha Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nei, du vil ikkje slite med å ha ein eigen web-server. Kommandoen deaktiverar web-serveren i Speedtouch-en, og let deg gå rett til din eigen server på port 80, så du må køyre den kommandoen. Prøvde du med group=wan? Eg meiner den kun skal deaktivere HTTP frå WAN-sida, og ikkje frå LAN-sida. Lenke til kommentar
JAH Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Får ikke lagt til group=wan (failed to add interface group to unknown service access list) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå