Gjest Slettet+981723478 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har hørt et rykte om at Alex Rosén og Kristin Halvorsen er søsken. Finner ikke noe på Wikipedia som knytter de direkte, men heller ikke noe som tyder på at de ikke er søsken, heller. De er jo egentlig ganske like... Stemmer dette?? Er de virkelig søsken? Lenke til kommentar
Kafir Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Vel, de har jo den samme sviktende vurderingsevnen. På den andre siden så finner vi også store forskjeller. Alex er jo en selvvalgt klovn, mens Kristin er folkevalgt. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Interessant! men hvem er faren til Marit Arnstads barn? Bondevik? Lenke til kommentar
Diablo Minus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Alex er jo en selvvalgt klovn, mens Kristin er folkevalgt. Og forskjellen i dette tilfelle er? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Må nok være festbrems her: Søskenlikhet?Men hva skal Halvorsen gi til familien? Mannen ønsker seg bare å ha henne i hus, men broren har gitt henne en ønskeliste. Og for dem som lurte, deriblant en av P4s lyttere, broren hennes er ikke Alex Rosén.- Vet du hva, det spørsmålet har jeg fått mange ganger. Han er en veldig artig kar, så jeg prøver å slippe å dementere det. Men, han er ikke broren min, jeg har en annen bror, sier en lattermild Halvorsen. http://www.p4.no/story.aspx?id=294616 Alex er jo en selvvalgt klovn, mens Kristin er folkevalgt. Og forskjellen i dette tilfelle er? At Alex har sendt seg selv inn i offentligheten, ikke folket. En artig tanke i grunn, Alex Rosèn som kunskapsminister. Hmm Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det ville gitt lite cred for en kommunist å hete Kristin Rosén. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 men hvem er faren til Marit Arnstads barn? Bondevik?Trodde det bare var Jagland som var utro med ministrene sine... Lenke til kommentar
G Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Sjekke forskjellene på øreflippene, og spør en biolog om dette er mulig etterpå for søsken. Øreflipper er det vel ganske dominante gen for etter hva jeg har forstått: Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det ville gitt lite cred for en kommunist å hete Kristin Rosén. Hva med det faktum at Kristin Halvorsen ikke er kommunist? Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Sjekke forskjellene på øreflippene, og spør en biolog om dette er mulig etterpå for søsken. Øreflipper er det vel ganske dominante gen for etter hva jeg har forstått: Skjerpings, selvsagt er dette mulig. Om en av foreldrene (hvis de hadde vært søsken) hadde hatt gen for både fri øreflipp og ikke, mens den andre kun hadde hatt gen for ikke øreflipper, så ville det vært 50 % sjanse for at barna hadde endt opp med forskjellige typer øreflipper, som i dette tilfellet. Endret 24. august 2010 av Leiferen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Man skal være forsiktig med hvor man poster en tråd. Denne kunne med fordel vært plassert i Oppslagstavlen. Og den flyttes følgelig dit. Reaksjoner på moderering tas via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå