Gå til innhold

Alex Rosén og Kristin Halvorsen - Søsken?

Gjest Slettet+981723478

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981723478

Har hørt et rykte om at Alex Rosén og Kristin Halvorsen er søsken.

Finner ikke noe på Wikipedia som knytter de direkte, men heller ikke noe som tyder på at de ikke er søsken, heller.

De er jo egentlig ganske like...

Stemmer dette?? Er de virkelig søsken?

Alex_rosen_2007.JPG

halvorsen.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nok være festbrems her:

Søskenlikhet?

Men hva skal Halvorsen gi til familien? Mannen ønsker seg bare å ha henne i hus, men broren har gitt henne en ønskeliste. Og for dem som lurte, deriblant en av P4s lyttere, broren hennes er ikke Alex Rosén.

- Vet du hva, det spørsmålet har jeg fått mange ganger. Han er en veldig artig kar, så jeg prøver å slippe å dementere det. Men, han er ikke broren min, jeg har en annen bror, sier en lattermild Halvorsen.

http://www.p4.no/story.aspx?id=294616

smile.gif

Alex er jo en selvvalgt klovn, mens Kristin er folkevalgt.

Og forskjellen i dette tilfelle er?

At Alex har sendt seg selv inn i offentligheten, ikke folket. En artig tanke i grunn, Alex Rosèn som kunskapsminister. Hmm hmm.gif

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Sjekke forskjellene på øreflippene, og spør en biolog om dette er mulig etterpå for søsken. Øreflipper er det vel ganske dominante gen for etter hva jeg har forstått:

Skjerpings, selvsagt er dette mulig. Om en av foreldrene (hvis de hadde vært søsken) hadde hatt gen for både fri øreflipp og ikke, mens den andre kun hadde hatt gen for ikke øreflipper, så ville det vært 50 % sjanse for at barna hadde endt opp med forskjellige typer øreflipper, som i dette tilfellet.

Endret av Leiferen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...