Snillingen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Noen som vet hvordan man bytter emner i bachelorgraden i studentweb. Går på UiO Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Noen som vet hvordan man bytter emner i bachelorgraden i studentweb. Går på UiO Kan du fordype spørsmålet litt? Er det i vitnemålet du snakker om eller kurs du er meldt opp til? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Det er kurs jeg har meldt meg opp i og fått karakter, men jeg har ikke skrevet ut noe vitnemål. Emnene ligger bare i undervisningsplan. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Når du skal bestille vitnemål må du spesefikt velge hvilke kurs du vil ha med. Mao må de obligatoriske kursene være med og hvis du har flere enn 180 studiepoeng kan du vel velge hvilke du vil ha i de valgfri blokkene innenfor bestemte regler som står på utdanningsiden. Det kan feks være at det valgfri kurset må være på 2000 nivå. Mer info finner du her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå