b-real Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Det kommer til å være fullt med folk der vi møter opp BTW, er Oslo Grand Prix imorgen så... blir masse unger! Tror de fleste klarer å igjenkjenne fellow geeks Roskilde? Det har med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det var vår måte å holde sammen mens vi bevegde oss gjennom større menneskemengder på. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Ved å vise "Peace" tegnet så slapp folk dere forbi? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Jeg kommer ikke. Jobber kvelden og slutter kl 22. Men jeg sender en stand-in. Navn, alder og kjønn sier jeg ikke så dere får spørre dere fram. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Ikke alltid (dog noen ganger - fatt det), men vi så i hvertfall hvor de andre var til enhver tid! Edit: Høres spennende ut, Torstein. Æ gler mæ. Endret 9. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Jeg kommer ikke. Jobber kvelden og slutter kl 22. Men jeg sender en stand-in. Navn, alder og kjønn sier jeg ikke så dere får spørre dere fram. Får dra deg ut på Ski en eller annen gang før du stikker avgårde. Flyttet Wheelman opp til kommer. Endret 9. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Faen meg på tide at vi får til et vellykket Oslo treff igjen! De forrige har jo gått rett i dass. Gleder meg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Får dra deg ut på Ski en eller annen gang før du stikker avgårde. Ja, planlegger en tur ut en eller annen helg framover. Og jeg blir med på forumtreff så klart, men jeg vil drikke øl og det hadde vært greit om det blir på en fredag eller noe sånt, neste gang. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2010 Forfatter Del Skrevet 9. august 2010 Faen meg på tide at vi får til et vellykket Oslo treff igjen! De forrige har jo gått rett i dass. Gleder meg Nekjda, forrige var en stor suksess Får dra deg ut på Ski en eller annen gang før du stikker avgårde.Ja, planlegger en tur ut en eller annen helg framover. Og jeg blir med på forumtreff så klart, men jeg vil drikke øl og det hadde vært greit om det blir på en fredag eller noe sånt, neste gang. Egentlig så var det to nordlendinger (jeg og sidious) som skulle siden han kom nedover akkurat den dagen og jeg drar neste dag så..det ble som det ble, men neste gang kan nok legges til en helg, Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Det har ballet på seg, ja. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) I'll fucking be there! My fucking last hoorah! Biff til den som finner ut hvilken film / klipp / sang / whatever det er fra Endret 9. august 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Er det bare meg eller er menyen på hjemmesiden merkelig? Bruker de bevisst forskjellen på kr og £, eller er det feil? Edit: Nevermind, må ha stått på noe translate-greier som gjorde alt veldig merkelig. Endret 9. august 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg var med på TG-treffet, det var helt greit, burde jeg komme nå da Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Er det bare meg eller er menyen på hjemmesiden merkelig? Bruker de bevisst forskjellen på kr og £, eller er det feil? Edit: Nevermind, må ha stått på noe translate-greier som gjorde alt veldig merkelig. pebkac? Jeg var med på TG-treffet, det var helt greit, burde jeg komme nå da Nei for all del, ikke dukk opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Aw koselig! Men 2 dager før jeg flytter til Oslo-.- Satser på at det blir flere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Det gjør det nok sikkert Er klar over at dagen ikke var helt ideell for alle men det er lite å gjøre noe med nå :\ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Regner med at vi slenger opp et lignende treff en fredag eller noe snart, da er det litt greiere å drikke litt for mange øl også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det kan aldri passe for alle, sånn blir det bare =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå