Gå til innhold

"Lønningsbiff" 10.08.10@Steakers

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lover å "glemme" å ta på meg undertøy.

Eller, stryk det siste der. Jeg vil være anstendig kledd hvis vår alles kjære forumbestefar/-Gud kommer. Noe annet ville virke blasfemisk.

Men fy da!

Og det er fristende å si goodbye til alt som heter jobb og slikt.

Argh! :(

967916-do-it-faggot.gif

Jeg kommer til å bli drept. Både av moderatorer og andre.

Garantert.

Selvsagt. Hagle bringes med! :)

Jeg kan ikke komme til Steakers der og da, men si gjerne fra hvis noe skjer etter det. PM-er mobilnummeret mitt til B-real.

Skal folk gå rundt med brukernavnet som nametags eller hva er greia egentlig? :p

Åja, så absolutt.

Nei, det blir vel slik at folk går rundt å spør hverandre hvem han/hun er og så ANER de ikke hvem de er utifra alias men så finner man avataren og plutselig vet alle hvem det er *le*

Nummeret er lagret :)

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Da har jeg oppdatert lista i første posten...ble bare tull med en liste her og en liste der :p

Jeg tror nok jeg ringer iløpet av kvelden og får de til å slå sammen et bord på 10-12 personer,eller er jeg i overkant optimistisk på oppmøte?

*Sende masse-PM til folk som påminner*

Endret av b-real
Lenke til kommentar

DukeCoke/Glufsa/RANDOMNICK vil jeg tro.

Da har man ordnet bordbestilling og det blir et langbord ser det ut som og en kan bestille hver sin biff og så ordner man da store felles skåler med f.eks fløtegratinerte poteter osv..og vil du på død og liv ha en egen så går det helt fint :)

Bestilte for 12 personer da det tydeligvis ikke er alle som skal spise og noen kommer senere osv osv..

Lenke til kommentar

Jeg er på Nationaltheateret ca. kvart over seks og har forhåpentligvis med meg både bazukh og Flabba, så jeg håper dere somler litt med matbestillinga. innocent.gif

Edit: Skulle ikke WheelMan være med óg?

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Jeg er på Nationaltheateret ca. kvart over seks og har forhåpentligvis med meg både bazukh og Flabba, så jeg håper dere somler litt med matbestillinga. innocent.gif

Edit: Skulle ikke WheelMan være med óg?

Blir nok ikke å bestille mat sånn MED EN ENESTE GANG..folk er folk ;)

Vet ikke, har sendt PM til han men ikke hørt noe så satte han opp på "kommer kanskje" eller kommer han denne gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...