Dotten Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Er i Oslo den dag og stikker nok innom en liten tur før jeg må fly Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Rent celebert besøk jo,artig ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som har plass til overnattingsgjest fra tirsdags kveld til onsdags morgen? Jeg er på Vik i Buskerud nå, og orker ikke dra på forumtreff på tirsdag, tilbake sent på kvelden (om jeg overhodet kommer meg tilbake), og så til gardermoen onsdags morgen. Flyet mitt går i nitiden tror jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Nårtid går flyet ditt sa du? Reiser med norwegian den dagen og flyet mitt går 08:55 Endret 6. august 2010 av b-real Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 SAS. 0900. Hvor skal du? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. august 2010 Forfatter Del Skrevet 6. august 2010 Hjem til Sortland en tur Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg tør ikke garantere at jeg blir med, siden lommeboka og jeg ikke er helt kamerater for tiden.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Mann, du må jo bli med I'll buy beer! Og hva faen@nicket ditt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Hvem er det som faktisk kommer nå, egentlig? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg og Dukecoke kommer hvertfall Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Hvem er det som faktisk kommer nå, egentlig? Skulle ordne en liten sånn PM-greie med en påminner til de som har meldt interesse iløpet av dagen og høre om de kommer eller ikke men har ikke kommet meg så langt enda...TILTAK Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg kommer! Jeg skal dog se Atone på Elm Street kl 21.30, men jeg bør rekke begge deler med god margin. (: (Så da slipper du å PM'e meg, iallefall) Endret 8. august 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg leker litt med tanken på å komme en tur innom, om jeg eventuelt får byttet til tidligvakt på jobb. Blir allikevel en halvtimes tid forsinka, men det burde jo gå. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 jeg er også med. har bursdag på onsdag så det blir vel en litt tidlig feiring med pils og biff. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Har muligens med Skagen og tom waits for alice som livvakter. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg leker litt med tanken på å komme en tur innom, om jeg eventuelt får byttet til tidligvakt på jobb. Blir allikevel en halvtimes tid forsinka, men det burde jo gå. Jeg er ferdig på jobb kvart over fem. Ta halv seks-toget inn til byen sammen? Jeg lover å "glemme" å ta på meg undertøy. Eller, stryk det siste der. Jeg vil være anstendig kledd hvis vår alles kjære forumbestefar/-Gud kommer. Noe annet ville virke blasfemisk. Endret 8. august 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Så det er mulighet for at TWFA kommer? Isåfall frister det å si "screw you!" til det som måtte hete økonomi og komme uansett. Endret 9. august 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Og det er fristende å si goodbye til alt som heter jobb og slikt. Argh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå