Shikaru Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 jeg har såvidt penger igjen, og må ha til å betale for neste regninger som kommer snart, så trur ikke det er så lurt å bruke det på en alt for dyr restaurant. ihvertfall til fattig student å være. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Får ikke lønn før 28. hos oss. Lever på feriepenger + månedslønna fra juni helt til da. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) - Endret 10. november 2014 av Gjest Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 jeg har såvidt penger igjen, og må ha til å betale for neste regninger som kommer snart, så trur ikke det er så lurt å bruke det på en alt for dyr restaurant. ihvertfall til fattig student å være. Så du skal strykes ifra lista? :\ Får ikke lønn før 28. hos oss. Lever på feriepenger + månedslønna fra juni helt til da.Lønnet av Oslo kommune? Kan godt hende jeg blir med, thought jeg er bare 17 så ingen øl på meg.Satt opp på listen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 ye, jeg trur det. har veldig lyst da, men jeg vil ikke bli helt blakk når skolen starter igjen heller. pluss at jeg sparer til japantur. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 B-Real, jeg ser ikke meg på listen på førstesiden? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 My bad, mente jeg la deg til i går men tydeligvis ikke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Mulig jeg kommer. Slutter på jobb halv 7, så blir etter det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Mulig jeg kommer. Slutter på jobb halv 7, så blir etter det. Koselig hvis du kommer Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Kunne egentlig tatt denne kvelden på en fredag. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Enig. Selv om jeg jobber lørdager og, så passer fredag bedre Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Ja, da kan jeg uansett. Og da kan de som vil ta seg en tur på byen/druen etter treffet om de vil. Blir vanskelig om det er jobb dagen etter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2010 Forfatter Del Skrevet 3. august 2010 Vel, datoen er vanskelig å gjøre noe med akkurat nå Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sant det. Gjør det forresten noe om en venn av meg hiver seg med på dette? Han virka småinteressert. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Sett meg opp på kanskje! Jeg driver å flytter, men skal alltids prøve å hive inn noen timer til forumtøsing! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Bleklager, men ting kommer i veien så jeg har ikke mulighet. Strykk meg av listen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. august 2010 Forfatter Del Skrevet 4. august 2010 Sett meg opp på kanskje! Jeg driver å flytter, men skal alltids prøve å hive inn noen timer til forumtøsing! Notert Bleklager, men ting kommer i veien så jeg har ikke mulighet. Strykk meg av listen Awww :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå