Gå til innhold

"Lønningsbiff" 10.08.10@Steakers

b-real

Anbefalte innlegg

Ser dessverre ut til at jeg ikke får blitt med. Endringer i jobbeplanene, så jeg har kveldsvakt den uka og slutter kl 22. :(

Får satse på at det kommer enda en gang før jeg flytter oppover eller så er det jo ikke verre enn at jeg bare tar en kjøretur nedover. (Eller at alle dere kommer til Røros, men det virker ikke så veldig sannsynlig.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WheelMan har sagt ja til å bli med som min pity date.
Pity?

PityFriend.png

Denne typen?

Ser dessverre ut til at jeg ikke får blitt med. Endringer i jobbeplanene, så jeg har kveldsvakt den uka og slutter kl 22. :(

Får satse på at det kommer enda en gang før jeg flytter oppover eller så er det jo ikke verre enn at jeg bare tar en kjøretur nedover. (Eller at alle dere kommer til Røros, men det virker ikke så veldig sannsynlig.)

DU ER EN TISS! :(

jeg er faktisk i byen da så jeg slenger meg på.
Awsome :)

Tror jeg er nødt til å trekke meg, noe som kræsjer.
:(

Lenke til kommentar

hvorfor skulel ingen gjøre det?

Fordi det skjedde under et forumtreff for en tid tilbake.

Kom vel med en venninne og ble sittende ved et bord for seg selv under kvelden :\

Men neida, du skal nok ikke bli glemt denne gangen,forrige gang var bare universet som hikket.

Lenke til kommentar

Ja, omtrent sånn. Neida, bare greit å ha en alliert i tilfelle ingen anerkjenner min tilstedeværelse...

De fleste som kommer på treffet vet vel hvem du er? Og koselig at Wheelie kommer en tur da, for all del. :wee: Kommer ikke Petter?

Det sa du sist gang også! :( Du er forsatt en tiss! :(

Oh come on! :( Forrige gang så feiga jeg ut, nå kan jeg rett og slett ikke. Skal dog ut på Krydder i Ski om et par stunder, du kan jo henge deg på der?

Det som irriterer mest er at jeg slutter i jobben 10 dager etter treffet. Argh.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Ja, omtrent sånn. Neida, bare greit å ha en alliert i tilfelle ingen anerkjenner min tilstedeværelse...

De fleste som kommer på treffet vet vel hvem du er? Og koselig at Wheelie kommer en tur da, for all del. :wee: Kommer ikke Petter?

They broke up.

Lenke til kommentar

Kjempeidé. Sitter og sikler på menyen nå.

Edit: Ved nærmere ettersyn er jeg slett ikke sikker på at jeg vil støtte Steakers med mine surt opptjente midler når de - som restaurant som spesialiserer seg på kjøtt - ikke engang klarer å skrive entrecôte riktig.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Jeg ser at jeg neppe rekker å være der før nærmere halv sju med mindre jeg får bytta vakta mi. Er det krise? :/
Det er flere som kommer senere ut på kvelden etter det jeg har skjønt så det burde gå greit det :)

Kjempeidé. Sitter og sikler på menyen nå.

Edit: Ved nærmere ettersyn er jeg slett ikke sikker på at jeg vil støtte Steakers med mine surt opptjente midler når de - som restaurant som spesialiserer seg på kjøtt - ikke engang klarer å skrive entrecôte riktig.

Hmm..jaja..ditt tap :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...