Demonfudge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ser dessverre ut til at jeg ikke får blitt med. Endringer i jobbeplanene, så jeg har kveldsvakt den uka og slutter kl 22. Får satse på at det kommer enda en gang før jeg flytter oppover eller så er det jo ikke verre enn at jeg bare tar en kjøretur nedover. (Eller at alle dere kommer til Røros, men det virker ikke så veldig sannsynlig.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 jeg er faktisk i byen da så jeg slenger meg på. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Tror jeg er nødt til å trekke meg, noe som kræsjer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 WheelMan har sagt ja til å bli med som min pity date.Pity? Denne typen? Ser dessverre ut til at jeg ikke får blitt med. Endringer i jobbeplanene, så jeg har kveldsvakt den uka og slutter kl 22. Får satse på at det kommer enda en gang før jeg flytter oppover eller så er det jo ikke verre enn at jeg bare tar en kjøretur nedover. (Eller at alle dere kommer til Røros, men det virker ikke så veldig sannsynlig.) DU ER EN TISS! jeg er faktisk i byen da så jeg slenger meg på.Awsome Tror jeg er nødt til å trekke meg, noe som kræsjer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, omtrent sånn. Neida, bare greit å ha en alliert i tilfelle ingen anerkjenner min tilstedeværelse... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 hvorfor skulel ingen gjøre det? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 hvorfor skulel ingen gjøre det? Fordi det skjedde under et forumtreff for en tid tilbake. Kom vel med en venninne og ble sittende ved et bord for seg selv under kvelden :\ Men neida, du skal nok ikke bli glemt denne gangen,forrige gang var bare universet som hikket. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 DU ER EN TISS! Såååriiiii. Hadde passet bedre om kvelden det er snakk om ble lagt til en fredag eller noe sånt. Da kan man jo drikke rikelig med øl og ikke tenke på at det er jobb dagen etter. Oh well, neste gang skal jeg bli med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Det sa du sist gang også! Du er forsatt en tiss! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Ja, omtrent sånn. Neida, bare greit å ha en alliert i tilfelle ingen anerkjenner min tilstedeværelse...De fleste som kommer på treffet vet vel hvem du er? Og koselig at Wheelie kommer en tur da, for all del. Kommer ikke Petter? Det sa du sist gang også! Du er forsatt en tiss! Oh come on! Forrige gang så feiga jeg ut, nå kan jeg rett og slett ikke. Skal dog ut på Krydder i Ski om et par stunder, du kan jo henge deg på der? Det som irriterer mest er at jeg slutter i jobben 10 dager etter treffet. Argh. Endret 26. juli 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Ja, omtrent sånn. Neida, bare greit å ha en alliert i tilfelle ingen anerkjenner min tilstedeværelse...De fleste som kommer på treffet vet vel hvem du er? Og koselig at Wheelie kommer en tur da, for all del. Kommer ikke Petter? They broke up. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Oh come on! Forrige gang så feiga jeg ut, nå kan jeg rett og slett ikke. Skal dog ut på Krydder i Ski om et par stunder, du kan jo henge deg på der?Nå i dag? Fack det går dårlig, skal opp på jobb 0600 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 They broke up. Oh. b-real: Nei nei, altså om et par uker. Feil valg av ord der, gitt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2010 Sure, gi lyd ifra deg litt i forkant så er jeg der ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Krydder i Ski? Mulig jeg inviterer meg selv med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Det må du gjerne gjøre Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg ser at jeg neppe rekker å være der før nærmere halv sju med mindre jeg får bytta vakta mi. Er det krise? :/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Gjør deg kjent med menyen og få noen til å bestille for deg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Kjempeidé. Sitter og sikler på menyen nå. Edit: Ved nærmere ettersyn er jeg slett ikke sikker på at jeg vil støtte Steakers med mine surt opptjente midler når de - som restaurant som spesialiserer seg på kjøtt - ikke engang klarer å skrive entrecôte riktig. Endret 28. juli 2010 av Lemon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg ser at jeg neppe rekker å være der før nærmere halv sju med mindre jeg får bytta vakta mi. Er det krise? :/Det er flere som kommer senere ut på kvelden etter det jeg har skjønt så det burde gå greit det Kjempeidé. Sitter og sikler på menyen nå. Edit: Ved nærmere ettersyn er jeg slett ikke sikker på at jeg vil støtte Steakers med mine surt opptjente midler når de - som restaurant som spesialiserer seg på kjøtt - ikke engang klarer å skrive entrecôte riktig. Hmm..jaja..ditt tap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå