b-real Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Jobber dagene før og 10. er første fridagen min og 11. reiser jeg nordover så..jah.. :S Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jobber du kveld da? Ikke meninga å kuppe hele greia, så drit i det. Jeg skal prøve å ordne så jeg får vært med. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 Jobber tidlig fredag,lørdag,søndag og sent mandagen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) Merker jeg gleder meg Alltid kos å ha koselig samvær med forumfolk! Forresten perfekt dag, for da får jeg sett litt Oslo Grand Prix før jeg møter dere Endret 22. juli 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Jeg må jo holde på pengene i tjueåtte dager! Biffmiddagen er jo to dager FØR jeg får lønn. :< Men det årnær seg! Gleder meg. 20 dager faktisk, og 22 dager til du får lønn Slett matte Oda, skuffende. Jeg tenkte fra den ene lønninga til den andre, daaaa. Jeg er ikke mongo sjøl om det virker sånn fra tid til annen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 For ikke å snakke om at jeg ikke befinner meg i Oslo før den tiende. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 (endret) høres kult ut, synd jeg ikke kan søke mer fri før september Edit: bor i Stavanger. Endret 22. juli 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2010 For ikke å snakke om at jeg ikke befinner meg i Oslo før den tiende. *knis* Var jo egentlig derfor en skulle treffes. Hukommelse? Neeeida Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Haha, ja, ikke sant? Opprinnelig så jeg jo for meg at bare vi to skulle treffes, men nå har det jo ballet på seg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hadde vært artig å bli med, men jeg blir nok hindra av jobb, dessverre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Liker nok jobben min litt for godt til å gjøre det. Sitter aleine med ansvaret de siste timene òg, så jeg har rett og slett ikke muligheten til å dra tidligere heller. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 bazukh: Trist da, men du får gjøre det du mener er rett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg skal ha det samme som sist: 26 Indrefilet av okse Beef tenderloin. 14 oz / ca. 400 gr. kr 434,- Jeg tror du etter tips fra meg kjøpte 400g entrecote som meg som koster 405,- om jeg husker rett. Du burde hvertfall gjøre det. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Har lyst til og melde meg på, men jeg har ingen anelse om jeg er innen rekkevidde, eller i øde Sør-Trøndelag når detter skjer =/ Endret 23. juli 2010 av Campin Carl Lenke til kommentar
PreDefined Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hello! Please forgive my lack of Norwegian; I had to use Google Translate to read the thread. As b-real has said, I will be visiting and I look forward to meeting you! I will be late though because my flight does not get in until later. Cheers! - PreDefined Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hello! Please forgive my lack of Norwegian; I had to use Google Translate to read the thread. As b-real has said, I will be visiting and I look forward to meeting you! I will be late though because my flight does not get in until later. Cheers! - PreDefined Awesome! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Sweet. Looking forward to meeting you and the rest of the gang. Endret 25. juli 2010 av Sidious Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Har lyst til og melde meg på, men jeg har ingen anelse om jeg er innen rekkevidde, eller i øde Sør-Trøndelag når detter skjer =/Er da bare å gi lyd ifra deg når du vet noe mer Hello! Please forgive my lack of Norwegian; I had to use Google Translate to read the thread. As b-real has said, I will be visiting and I look forward to meeting you! I will be late though because my flight does not get in until later. Cheers! - PreDefined Google Translate translation is not a walk in the park Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 WheelMan har sagt ja til å bli med som min pity date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå