b-real Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Noe må man ofre dessverre :\ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg var hjemme to. Sov en time på toget, og tok taxi fra Tøsberg og hjem - sov hele turen der også. Min far enset ikke at jeg var hjemme i dag, før jeg gikk ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2010 Forfatter Del Skrevet 11. august 2010 Haha, awsome Jeg fant bilder som Predefined hadde lagt ut men det får dere vel ikke se med mindre dere registrere dere så jeg får poste de her også: http://gtfrc.com/for...threadid=260087 Jeg er bare JÆVLIG fotogen altså,det må jeg bare si. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Uffameg... Endret 11. august 2010 av Khaffner Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 For en gjeng med kjekke folk, så koselig ut Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg måtte stikke rett før elleve siden jeg er Postens bitch enn så lenge. ja. Epic skuffa! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er TWFA på noen av bildene? Har lurt på hvordan han ser ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nei, han måtte dra kjempetidlig. Han hadde til gjengjeld glorie og vinger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Neste gang blir jeg med *PROMISE* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er TWFA på noen av bildene? Har lurt på hvordan han ser ut. Han er på facebook Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Er TWFA på noen av bildene? Nei. Har lurt på hvordan han ser ut. Geir Lenke til kommentar
Glufsemonsteret Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Håper dere alle hadde det koselig igår. Beklager at vi måtte fly (bokstavlig talt) straks dere var kommet. Det var flere jeg skulle ha vekslet et ord med, spesielt Wheelman. Og det hadde vært morsomt å treffe Glufsemonsteret. Og nei, det ville ikke blitt noe drama. Noen av oss er voksne og har et liv utenfor forumet vet du. Men det får bli til en annen gang. Det kommer vel flere brukere fra den kanten. Geir Takk takk. Hadde vært meget fornøyelig å treffe Dem også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå