Gå til innhold

"Lønningsbiff" 10.08.10@Steakers

b-real

Anbefalte innlegg

Derfor velger jeg å tro at det ikke var TWFA som dukket opp, men snarere en stand-in.

Forståelig nok, da den ekte TWFA sikkert var ute å reddet verden/forumet, og har dermed ikke tid til å hilse på forumfolk.

det er forøvrig Supermann aka Dotten som redder verden mens TWFA sitte rpå et ukjent sted og klør seg i skjegget mens han funderer over alskensproblemer. det var forøvrig klonen hans du møtte igår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får satse på å ta neste Oslotur til en dag det er lønningsbiff og bestille et senere fly hjem. Hadde håpet å få en halvtime med våre eminente brukere, men så dukket folk opp en halvtime for sent ^^

Burde vert obligatorisk for minst 1 administrator og 2 moderatorer å møte på hvert "forumtreff"

Selv om det sikkert ikke hadde vært det vanskeligste å be noen gjøre det obligatorisk, så kan vi ikke forvente slikt av frivillige sjeler. :)

Hadde forøvrig forventet at TSP ville bestilt et hit på meg, Geir og Skagen. Kunne tatt over hele skuta med oss av veien, jeg satt til og med med ryggen til vinduet.

Lenke til kommentar

Du dro for tidlig hjem. Skulle gjort som meg og bestilt morgenen etter. Godt å ikke skulle på jobb før klokka fire. Så kunne du vært med og skjekka opp smårips på steakers :D

Hvis du snakker om de småripsa som satt på det bordet med Alex, Kanin33 og meg (pluss deg) så var vel ikke akkurat det vanskelig, alle tre var rimelig frampå (spesielt hun blonde) tror jeg lett kunne overnattet hos en av dem, hvis jeg ville...

Over til treffet! Konge mat, til kongepris! Jeg koste meg, og rundet av kvelden med en bamsekos fra Herr Brun.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Du dro for tidlig hjem. Skulle gjort som meg og bestilt morgenen etter. Godt å ikke skulle på jobb før klokka fire. Så kunne du vært med og skjekka opp smårips på steakers :D

Hvis du snakker om de småripsa som satt på det bordet med Alex, Kanin33 og meg (pluss deg) så var vel ikke akkurat det vanskelig, alle tre var rimelig frampå (spesielt hun blonde) tror jeg lett kunne overnattet hos en av dem, hvis jeg ville...

Over til treffet! Konge mat, til kongepris! Jeg koste meg, og rundet av kvelden med en bamsekos fra Herr Brun.

Du kunne kanskje, men jeg gjorde. Talk the talk og walk the walk og alt det det.

Lenke til kommentar

Du kunne kanskje, men jeg gjorde. Talk the talk og walk the walk og alt det det.

Hehe, jeg måtte dra da, pågrunn av kompisen min D: Hadde blitt lengere hvis jeg kunne, men ville ikke sove på Oslo S heller.

Lenke til kommentar
Hadde forøvrig forventet at TSP ville bestilt et hit på meg, Geir og Skagen. Kunne tatt over hele skuta med oss av veien, jeg satt til og med med ryggen til vinduet.

Sikre kilder skal ha det til at Buddy'ene de ladet på andre siden av gaten var en del av sikkerhetsopplegget. Man kan aldri være for sikker.

Lenke til kommentar

Holder kontakten med b-real, jeg blir med på et eventuelt opplegg etter Steakers.

Holdte på å glemme deg i går jeg, sorry for det, ble litt stresset og med litt innabors og så var det kanadieren som kom og..jah..:p

Det ser ut til at jeg er førstemann til å si at dette var veldig hyggelig. Vi forlot baren 15 minutter siden og det så ut som om de omtrent ti-tolv stykk som var der fra forumet haddde det bra. Takker b-real for en bra organisert meetup med fantastisk mat og god stemning.

Det var hygelig å møte igjen Dotten, TWFA, Skagen, b-real, ilpostino, Tøseguri, Wheelman, Tøseguri og nye fjes som Herr Brun, khaffner, Lemon, Sidious og alle andre jeg har glemt.

Jo takk for det, prøvde så godt jeg kunne iallefall..synd en ikke fikk satt oss ned med våre sjefer men det er ikke alt man rår over dessverre.

Han stakk fra Møllers samtidig som meg og b-real, ca 00.40
Wtf,det fikk jeg ikke med meg i det hele tatt o.O

Du rakk toget?
Nei jeg kom akkurat for sent så jeg måtte ta tog til Ski og så ta taxi til Ås...ble en dyr kveld gitt :\

Synd jeg rota med datoene :( Pokkern ta.
:(

Jeg hadde det superkoselig! Det var dumt at jeg måtte gå såpass tidlig, men satser på å ta det igjen neste gang. :)
Nårtid forsvant du egentlig? Fikk ikke med meg nårtid folk egentlig forsvant etter Møllers.

Jeg synes det at vi dro til Møllers hevet hele treffet et par hakk. Hyggelig å treffe folk. Tits out.
Ble sittende ganske spredt der også føler jeg men det blir slik når ikke alle er over 20(21?) og kan komme inn over alt.

You may be cool, but you'll never be 4 pairs of sunglasses cool.
I NEED MY SUNGLASSES! :\

Får satse på å ta neste Oslotur til en dag det er lønningsbiff og bestille et senere fly hjem. Hadde håpet å få en halvtime med våre eminente brukere, men så dukket folk opp en halvtime for sent ^^
Hadde jeg tenkt litt så hadde en spurt nårtid dere måtte dra og heller sendt de som møtte opp til riktig tidspunkt ned til dere..men men..etterpåklokskap er den største klokskapen.
Lenke til kommentar

Tror faktisk ingen tok noen bilder. Jeg så ingen med kamera, hvertfall.

Nei faktisk ikke, annet en de som dukker opp her ifra mobilkamera..håpet vel at andre tok bilder så..jah..

Tror ikke jeg noen gang hilste på Glimti, hvem var du? :p
Han var da ikke der.

Han asiateren som ikke kunne norsk (PreDefined?) tok et par bilder
Mulig, men det var på Møllers isåfall, skal høre med han :)
Lenke til kommentar
Får satse på at jeg får blitt med neste gang. Hva er egentlig aldersgrensa på Møllers?

By the way, b-real, Krydder den 28 aug. Sannsynligvis.

Er vel 18-år på Møllers mener jeg.

Aha, den er grei...passer ypperlig da 28. er lønningsdag :p

Har du ringt Steakers b-real?

Faaack...nei..helt ute av hodet mitt i dag..har vært så mye annet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...