Lemon Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg hadde det superkoselig! Det var dumt at jeg måtte gå såpass tidlig, men satser på å ta det igjen neste gang. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Det var synd man ikke fikk prata med alle (mye pga. bordarrangementet på Steakers), men det var absolutt hyggelig å endelig treffe noen av de man skriver med ukentlig. Håper noe lignende kan arrangeres en gang i fremtiden, og at man da har mulighet til å delta. Lenke til kommentar
Tits Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg synes det at vi dro til Møllers hevet hele treffet et par hakk. Hyggelig å treffe folk. Tits out. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg synes det at vi dro til Møllers hevet hele treffet et par hakk. Hyggelig å treffe folk. Tits out. Så jævlig. Steakers var bra, og jeg var heldig med plasseringa, men møllers etterpå var awesome. Fantastisk suksess. Jeg hadde den beste kvelden på månedsvis! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Håper dere alle hadde det koselig igår. Beklager at vi måtte fly (bokstavlig talt) straks dere var kommet. Det var flere jeg skulle ha vekslet et ord med, spesielt Wheelman. Og det hadde vært morsomt å treffe Glufsemonsteret. Og nei, det ville ikke blitt noe drama. Noen av oss er voksne og har et liv utenfor forumet vet du. Men det får bli til en annen gang. Det kommer vel flere brukere fra den kanten. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Så jævlig. Steakers var bra, og jeg var heldig med plasseringa, men møllers etterpå var awesome. Fantastisk suksess. Jeg hadde den beste kvelden på månedsvis! Stakk du virkelig hjem, eller stakk du for å studere fenomenet kvinnelig anatomi på nært hold? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 første gang jeg gikk forbi Møllers var en sen februarkveld for et par år siden. da gikk det tre uniformerte politifolk utenfor å lette etter fortannen til en eller annen fyr som hadde fått seg en fik. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Så jævlig. Steakers var bra, og jeg var heldig med plasseringa, men møllers etterpå var awesome. Fantastisk suksess. Jeg hadde den beste kvelden på månedsvis! Stakk du virkelig hjem, eller stakk du for å studere fenomenet kvinnelig anatomi på nært hold? Ingen kommentar:p Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 You may be cool, but you'll never be 4 pairs of sunglasses cool. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Får satse på å ta neste Oslotur til en dag det er lønningsbiff og bestille et senere fly hjem. Hadde håpet å få en halvtime med våre eminente brukere, men så dukket folk opp en halvtime for sent ^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du dro for tidlig hjem. Skulle gjort som meg og bestilt morgenen etter. Godt å ikke skulle på jobb før klokka fire. Så kunne du vært med og skjekka opp smårips på steakers Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Får satse på å ta neste Oslotur til en dag det er lønningsbiff og bestille et senere fly hjem. Hadde håpet å få en halvtime med våre eminente brukere, men så dukket folk opp en halvtime for sent ^^ Burde vert obligatorisk for minst 1 administrator og 2 moderatorer å møte på hvert "forumtreff" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vi hadde da flere enn det. Skagen, ilpostino og johndoeMAKT som jeg kommer på med en gang, samt wheelie som nettopp ble veileder (fra mod), og en hel del veiledere (jeg, aklla, b-real og sikkert flere jeg ikke husker). Dessuten rakk vi akkurat å si hei på TWFA og dotten Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 det har pleid å være med flere mods på treffene, iallefall alle de jeg har vært på i Oslo. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vi hadde da flere enn det. Skagen, ilpostino og johndoeMAKT som jeg kommer på med en gang, samt wheelie som nettopp ble veileder (fra mod), og en hel del veiledere (jeg, aklla, b-real og sikkert flere jeg ikke husker). Dessuten rakk vi akkurat å si hei på TWFA og dotten I know, men det er vel første gangen det har vert en Admin på et forumtreff får håpe det blir en vanesak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg håndhilste på dotten, og han visste hvem tøsa var. Er jeg berømt nå? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Du dro for tidlig hjem. Skulle gjort som meg og bestilt morgenen etter. Ja, men Dotten er bergenser vet du. Hovedstaden tåler ikke for mye av ham på en gang, så vi må dele opp besøkene i passende porsjoner. Godt å ikke skulle på jobb før klokka fire. Så kunne du vært med og skjekka opp smårips på steakers Det var derfor jeg dro så tidlig. Det kunne jo fort blitt pinlig med en gammel forumbestefar oppe i småripsen din... Geir Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Vi hadde da flere enn det. Skagen, ilpostino og johndoeMAKT som jeg kommer på med en gang, samt wheelie som nettopp ble veileder (fra mod), og en hel del veiledere (jeg, aklla, b-real og sikkert flere jeg ikke husker). Dessuten rakk vi akkurat å si hei på TWFA og dotten *kremt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg ble litt skuffet når jeg så TWFA, jeg hadde trodd han var eldre, og hadde masse hvitt skjegg. Slik at han så ut som en gammel vis professor. Derfor velger jeg å tro at det ikke var TWFA som dukket opp, men snarere en stand-in. Forståelig nok, da den ekte TWFA sikkert var ute å reddet verden/forumet, og har dermed ikke tid til å hilse på forumfolk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå