jonen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har over en god stund nå lagd en spille liste med partysanger jeg liker, og tenkte jeg kunne dele den Tilbakemeldinger er velkomne! http://open.spotify.com/user/jozinho/playlist/0CyY2tk7YbU81p8vFhreoQ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 God kveld! Nå har det seg slik at vi har en stor tråd nettopp med det formålet å dele Spotify-spillelister. Denne tråden finner du i Musikk-forumet under det meget passende navnet Dine Spotify-spillelister her. Tråden har egne retningslinjer (blant annet at du må legge med en enkel beskrivelse av spillelisten, som genre og artister) så jeg anbefaler deg å lese første post. Disse retningslinjene er også grunnen til at jeg velger å ikke flytte innlegget ditt inn i nevnte tråd. Hvis du har spørsmål rundt dette, ikke nøl med å sende meg en privat melding! Med vennlig hilsen, Runar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 jeg viser til overnevnte post og stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg