Dravde Den Feite Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ontopic; Er det noe nytt i saken egentlig? Har du kontaktet banken? Fikk du egentlig keyen til slutt? Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Once your payment ("is" mangler) received, the stuff of www.blizzard-store.com will contact with you through Email,or phone call to verify the order. Usually, you will get the CD key in (within burde det ha stått) 24 hours. Nice engelsk har de også. Jeg ser alltid på oppbyggingen av siden + språket når jeg kjøper på ukjente sider. Selv om du ble oppringt, så betyr det ikke at du er safe. Nå har jo de kortnummer, utløpsdato og sikkerhetsnummer på kortet ditt, så du må passe på at de ikke tømmer mer. Lykke til. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Mulig at det er en lureside, men det finnes faktisk veldig mange relativt seriøse sider som selger gyldige CDkeys til skampriser. Jeg tror det har med at prissettingen i andre regioner ofte er langt lavere. Jeg har sikkert kjøpt et dusin CDkeys så langt uten å blitt lurt enda, og jeg kjøper som regel fra det billigste jeg finner (altså mange forskjellige butikker). Selv om jeg aldri har blitt lurt ved at key aldri har blitt levert eller at jeg har fått en ugyldig en så har jeg en gang eller to måtte purret på bestillingen. Da har det i begge tilfeller blitt ordnet med en gang de leste mailen. Kort sagt: det er vel verdt å kontakte selgeren før du med en gang hopper til koklusjonen at det er en scam. feil i systemene oppstår for seriøse butikker også. -Stigma Endret 8. august 2010 av Stigma Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Grunnen til at jeg bare kjøpte keyen var fordi broren min klikka helt når han fant ut at han ikke kunne bruke keyen, så jeg tok den første og beste siden. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Men hva skjedde? Fikk du spillet? Fikk du pengene igjen? Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 8. august 2010 Forfatter Del Skrevet 8. august 2010 Har ikke fått rævva i gir, men skal dra i banken ila. de neste dagene, kan gi nærmere rapport. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 www.gamerloot.net neste gang kjøpt +10 kyes der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå