Carpe Dam Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jeg har en onboard RAID som har vist seg upålitelig, så jeg er på jakt etter en kontroller som er uavhengig av hk. Dette er lagringsløsninger, jeg kan ofre mye fart for å få pålitelighet. HK er MSI x58 Pro-E, med intel onboard raidløsning. Dikstilkobling er SATA, tilkobling til hk må være pci-e, helst x1. Kort pcb er et stort pluss, men ikke et must. Løsningen må være helt uavhengig av hva hk foretar seg. Noen som har gode forslag? Jeg har sett litt på prisguiden, men jeg er litt skeptisk til å kjøpe suspekt billige kort. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har du satt achi på onboard raidet i biosen? Normalt sett er onboard raid det beste du får. Eg har fleire billige raid kontrollere og dei er alle 100% stabile. Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 I bios måtte jeg visstnok sette på RAID for at det skulle funke, men da det gikk klikk var det etter alt jeg fant ut den instillingen som hadde resatt seg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå