Gå til innhold

Vurderer å spare til Goatee

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg vurderer å spare skjegg til en goatee. Men jeg har noen spørsmål rundt akkurat dette. Jeg har nesten ikke skjeggvekst på underleppa og nedover mot haka. Vil det funke med en goatee? Hvis du ser på bilder under, starter skjeggveksten min enda lenger nede enn hans. Hvor lang tid må jeg regne med at det tar? Jeg vet at dette er veldig individuelt. Jeg tror ikke mitt skjegg vokser så alt for fort at det gjør noe. Har ikke barbert meg på 2-3 uker kanskje og har bortimot en centimeter med skjegg kanskje. Er det alle som i det hele tatt kan få langt skjegg? Visste ikke om det var noe naturlig at det stopper å vokse for noen når det blir langt nok. Jeg er blond i håret og skjegget er litt rød-blondt-ish, hvis dette har noe å si. Skjegget er heller ikke helt "rett". Det krøller seg litt, og flere har kommentert at det kjennes ut som kjønnshår å ta i. Haha.

Så, finnes det flere detaljer, så er det bare å spørre. Men jeg vil gjerne ha tips om dette kommer til å funke før jeg begynner å spare.

1130005857_goatee.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjegg og kjønnshår er begge trekantede hår så at det kjennes likt ut er helt riktig.

Alle kan ikke få langt pent skjegg da det er veldig individuelt hvordan skjegget vokser. Noen har helt rett skjegg, mens andre får krøllete skjegg. Noen har også verver som gjør at skjegget ikke vokser nedover men snur seg rundt vervsenteret.

Personlig så synes jeg at ett geiteskjegg under haka ser i overkant pussig ut hvis man ikke har skjegg på selve haka.

Det er også sånn at det er egentlig ikke alle som burde ha skjegg da de enten ikke kler det, eller at de har så dårlig/spredt skjeggvekst at det bare ser ut som om de har fått skabb.

Men man veit jo ikke uten å ha prøvd så jeg sier kjør på. Funker det ikke så er det jo bare å barbere det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...