thadon Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hadde av en eller annen grunn fått for meg at dette var labre greier, en serie-elskende venn sa i alle fall det. Men etter å ha lest noen hylle-poster her på forumet tok jeg fatt på de tre første sesongene. Har kommet til nyeste episode og må si at dette er definitivt min type humor, genialt og absurd. Syntes denne sesongen har hatt litt for mye fokus på Douglas, men genialt er det fortsatt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. august 2010 Forfatter Del Skrevet 1. august 2010 Ja, du sier noe når det gjelder Douglas. Er ikke helt glad i den karakteren... Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 IT Crowd er konge! Digga hele siste sesong bortsett fra siste episode, den var faktisk heller laber :/ Den hadde 2 høydepunkt som varte litt for lite: 1. My mom sued me av Moss 2. Gjensyn med vår elskede gother, Richmond Ellers var det en slapp slutt :/ Men It Crowd er en av de seriene jeg venter mest på, innfrir som regel alltid Moss er helten! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. august 2010 Forfatter Del Skrevet 2. august 2010 Jess, noen som har hørt noe mer av den amerikanske versjonen av serien? Var i alle fall snakk om det i 2006 eller noe. Hvorvidt det blir amerikansk remake av de snaut 20 episodene eller om konseptet blir amerikanisert vites ikke. Håper de bare tar plottet og skriver om nye episoder. Om det er Fox, HBO eller en av de andre store gutta så er det stor sjangs for at det blir en 10-20episoders sesong. Og med tanke på at Big Bang Theory har gjort det såpass bra så er det jo god timing om det kommer noe snart. "Right to the left of the bumline, my honour!" Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 alt av den nye sesongen untatt den siste episoden var epic,den siste var den dårligste episoden de har lagt hittil spør du meg:( håper de lager mer :)genial serie med gøyale skuespillere Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. august 2010 Forfatter Del Skrevet 13. august 2010 Fy faen! Gå på youtube og søk på "The IT Crowd us pilot". Jeg visste at de over dammen skulle mekke en versjon, men dette var lavmål. Heldigvis ble det ikke noe mer av det. Det er nøyaktig samme manus, bare med amerikanere som ikke helt får det til.. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Går ikke å remake It Crowd UK Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvor ser dere episodene? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Hvor ser dere episodene? De fiskes nok i bukta. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Finner bare Episode 1 og 2 der. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Derfor man gjerne går til private fiskeklubber hvor det ikke er så mange begrensninger, og alle som er medlem er interessert i å dele fangsten. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fant et fint lite noen kilometer lenger øst. Håver inn som aldri før. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=Z7XN6Q_qyLo Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 whaaat!? Er UK Moss US Moss også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 For en latterlig versjon det der var. De klarer ikke engang å etablere et ordentlig inntrykk av at Jen ikke har peilig på IT; Ødelegger jo en god del. Blir ikke noe bedre når de prøver å være orginal å fjerner alle de delene som var morsom. Nei, glad det ikke ble noe mer ut av den er. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Og "slaske"-intrykket som Roy hadde er helt vekk. Endret 19. august 2010 av thadon Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Og "slakse"-intrykket som Roy hadde er helt vekk. slaske* Lenke til kommentar
joyu24 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Fant denne serien for noen uker siden, digger den! Nâr det gjelder US versjonen: Joel McHale passer ikke, de skulle hatt en kanadier eller mexicaner for â fâ litt mer Roy stil, han greier ikke rollen.. Moss repeterte jo bare stuffet fra förste episode... Legg litt mer sjel i det Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gleder meg til sesongen kommer ut på dvd. Kjæresten skal få de tre første sesongene til bursdagen, og har tenkt til å kjøpe fjerde sesong senere. Det blir mange hyggelige kvelder fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå