Gaarulf Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det er nok en del her som har sett de tre første sesongene av serien The IT Crowd som handler om IT avdelingen hos Reynholm Industries, ett fiksjonelt selskap som gjør ett eller annet. Nå har det vært stille siden 2008, men en ny sesong har nettop startet igjen. Tenkte bare jeg skulle nevne det, da serien ikke er overpopulær, slik at det ikke er alt for lett å holde oversikten. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg likte ikke den første episoden i den nye sesongen. Det ble for mye kjærlighetsprat i en slik serie for min smak. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 For mye kjærlighet? Roy savnet ex-dama, men det var bare en liten del av episoden, og det varte bare denne episoden uansett? Jeg syntes den var svært morsom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg likte episoden. Mest pga savnet av serien, men også fordi de holdt ånden gående. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) ikke sett den nye eppisoden enda, men akkurat sett igjennom s1-s3 for 2. gang, genial serie. Ser vel s4e1 senere i dag regner jeg med EDIT: Ok, har sett den nå. Må si jeg er veldig fornøyd, dem har virkelig greid å opprettholde standarden til tross for at det har gått noen år Endret 1. juli 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) En del gullkorn var det jo, som vanlig. "From now on, I will be your eyes..." *snuble* Endret 1. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 1. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2010 Gleder meg i alle fall til neste episode! Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 EP 2 var innmari morsom. Hadde sett hatt Matrix-maraton gående tilfeldigvis samme dag, så passet jo greit. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Hahaha, knallbra episode! Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 fy faen så genial serie, episode 2 av den siste sesongen tok jo helt av! gullkorn: "I came here to drink milk and kick-ass, and ive just finished my milk" Likte også den første var ikke blandt det dårligste de har laget ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Første episode var grei nok, hvis man ser på innholdet og slikt. Hvis man derimot tenker på hvordan følelsen var, så var den topp. Lenge siden sist gjensyn, og ånden ble, som sagt mange ganger over, fortsatt. Episode to var veldig bra, til tider litt kleint, men etter 6 sesonger med The Office så kan jeg ikke si at det bryr meg så veldig. Neste episode går 22.00 norsk tid den 9. juni, så den kan vel hentes ned rundt halv tolv. Gleder meg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Var litt forvirret i starten da han plutselig var med i det gameshowet, men ellers var det svært bra som vanlig. I'm not a window cleaner! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 E3 var ikke bedre enn de forrige, men jeg er bare så sinnsykt glad i at det er en ny sesong, at det får gå! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg lo ganske mye i denne episoden. Nå var de to forrige ikke akkurat dårlige, men denne var den beste så langt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 å fytti h så jævla bra det er episode 4 var ikke så bra som episode 3 og 2 men allikevel de greier å få meg til å le masse hver episode "I came here to drink milk and kick-ass, and i just finished my milk!" Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 S4E5 er ute nå. Synes den var veldig bra! Moss er så sykt bra at det er skummelt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Episode 5 var beste hittil syns jeg! Ble litt for kleint i forrige episode, men denne var veldig bra. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Dette var gledelige nyheter. Hadde ikke fått med meg at det var begynt enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå