Gå til innhold

Ny IT Crowd sesong!

Anbefalte innlegg

Det er nok en del her som har sett de tre første sesongene av serien The IT Crowd som handler om IT avdelingen hos  Reynholm Industries, ett fiksjonelt selskap som gjør ett eller annet. Nå har det vært stille siden 2008, men en ny sesong har nettop startet igjen. 

Tenkte bare jeg skulle nevne det, da serien ikke er overpopulær, slik at det ikke er alt for lett å holde oversikten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke sett den nye eppisoden enda, men akkurat sett igjennom s1-s3 for 2. gang, genial serie.

Ser vel s4e1 senere i dag regner jeg med :)

EDIT: Ok, har sett den nå.

Må si jeg er veldig fornøyd, dem har virkelig greid å opprettholde standarden til tross for at det har gått noen år :)

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Første episode var grei nok, hvis man ser på innholdet og slikt. Hvis man derimot tenker på hvordan følelsen var, så var den topp. Lenge siden sist gjensyn, og ånden ble, som sagt mange ganger over, fortsatt.

Episode to var veldig bra, til tider litt kleint, men etter 6 sesonger med The Office så kan jeg ikke si at det bryr meg så veldig.

Neste episode går 22.00 norsk tid den 9. juni, så den kan vel hentes ned rundt halv tolv. Gleder meg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...