coolengan2002 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei Driver på med et lite oppussingsobjekt her, og skal i den forbindelse legge nye fuger mellom glassbyggersteinene i dusjen. Jeg har en sånn Bosch Multimaster-sak jeg nettopp har kjøpt, og det står også i bruksanvisningen at den kan brukes til å fjerne fuger, men er litt skeptisk siden det er glasbyggerstein... gjør man en feil så er det jo bare å rive hele skjiten... Noen som har erfaring rundt akkurat dette? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hei Driver på med et lite oppussingsobjekt her, og skal i den forbindelse legge nye fuger mellom glassbyggersteinene i dusjen. Jeg har en sånn Bosch Multimaster-sak jeg nettopp har kjøpt, og det står også i bruksanvisningen at den kan brukes til å fjerne fuger, men er litt skeptisk siden det er glasbyggerstein... gjør man en feil så er det jo bare å rive hele skjiten... Noen som har erfaring rundt akkurat dette? Det er ganske vanskelig og tungt å slipe med en multimaster når det kommer til fug, så sjansen er stor for at du kommer borti steinen. Hvorfor skal du legge ny fug? Finnes jo fugefornyer osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå