Gulrooot Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hallo. Ja som dere ser tittlen så handler det om den gode gammle K610i fra Sony Ericsson. Jeg har også hatt en K610i gjennom tidene til nå og den funket kjempe fint, men plutselig en dag skulle jeg lade den ville den ikke lade. Jeg prøvde å få den til å lade, til slutt lot jeg den være tilkoblet til laderen den kvelden. Når jeg våknet neste helg og hadde håpet at min K610i hadde ladet, hadde den ikke det. Jeg ble veldig lei meg, det er en av de beste telefonene jeg har hatt og jeg vil fortsatt beholde den. Jeg trodde det var noe feil med batteriet. Jeg gikk og kjøpte meg et nytt batteri til den, byttet batteriet og satt laderen i stikkontakten igjen. Men den ville fortsatt ikke lade. Nå viste jeg ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg valgte å lage et nytt tråd og kanskje kunne noen av dere hjelpe med litt. Må jeg sende den til verkstedet eller kan jeg fikse problemet selv? Onkelen min sa det kunne være noe feil med kontakten som er i K610i (der man setter laderen, headsettet osv.). Kanskje kunne en av dere legge til et YouTube video som viste meg hvordan jeg kunne fikse kontakten som er i K610i (hvis dette kan være problemet). Hvis dere tror det er noe annet som er feil med den, tar jeg gjerne imot det. Jeg tar imot alt hjelp, skal prøve alt dere sier og takker for at dere prøver å hjelpe meg. TAKK SKAL DERE HA. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har hatt samme problem med flere SE mobiler, da er feilen Ladekontakten på mobilen. Den jeg har nå [C902] skjedde det samme på, jeg skrubbet litt elektronikkrense på kontakten og da ble den litte granne bedere. Men ikke mye. Jeg postet et innlegg her på forumet om hvordan man bytter kontakten og da fikk jeg til svar at det er veldig vanskelig. Noe verkstedene heller ikke gjør. Jeg sendte den inn til reparasjon og da reparerte de den ikke, de sendte bare tilbake en swap enhet. Så tror du bare kan glemme å bytte kontakt. Skaff deg en ny mobil eller en lik en som du har, brukt. Men du er sikker på at det ikke er laderen det er noe galt med ? Lenke til kommentar
Gulrooot Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2010 Har hatt samme problem med flere SE mobiler, da er feilen Ladekontakten på mobilen. Den jeg har nå [C902] skjedde det samme på, jeg skrubbet litt elektronikkrense på kontakten og da ble den litte granne bedere. Men ikke mye. Jeg postet et innlegg her på forumet om hvordan man bytter kontakten og da fikk jeg til svar at det er veldig vanskelig. Noe verkstedene heller ikke gjør. Jeg sendte den inn til reparasjon og da reparerte de den ikke, de sendte bare tilbake en swap enhet. Så tror du bare kan glemme å bytte kontakt. Skaff deg en ny mobil eller en lik en som du har, brukt. Men du er sikker på at det ikke er laderen det er noe galt med ? Nei, jeg tror ikke det er noe galt med laderen. Broren min bruker den samme laderen på sin F305 og der funker laderen perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå