Nidaroo Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Som tittelen tilsier så har jeg litt problemer med å utnytte forumet i Chrome. Dvs. at jeg får ikke brukt den boksen med diverse når man skriver et emne. Smiley, størrelse, skrifttyper ol. samt på brukerprofiler. Når jeg trykker på feks. fet skrift, skjer det ingenting. Noen som vet? Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 det skjer det samme med meg noen ganger. En dag så funker det ikke, men neste dag funker det igjen :S rare greier... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Nå har jeg ikke testet ut FF eller IE. Men antar at problemet er Chrome. Håper inderlig at dette blir rettet på. :| Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Same som her? https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=258 Har i so fall ikkje noko med Chrome å gjere. Prøv å tøm cache og slett cookies, det har fungert for fleire. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Jupp, skulle akkurat si det samme. Har selv gitt dette rådet tidligere og de har ordnet problemet. Buker selv Chrome og har ingen problemer. Slett kakene og last forumet på nytt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 jeg viser til tråden til Torbjørn T og stenger denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg