Gå til innhold

Trenger tips til spill, spiller diablo atm..

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier trenger jeg litt variasjon i kosten min. Har spilt Diablo2 nå i mange år og venter på d3. Noen spill og anbefale som beveger seg i samme sjanger? Glem wow og age of conan.

Har hørt om morrowind(?), elder scrolls(?), baldurs gate(?) osv.. noen som kan anbefale noe?

Kan gjerne være singelplayer-spill.

På forhånd takk for tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det utrolig gøy med sacred, prøvde sacred 2, men falt ikke helt i smak på samme måte. Men skal prøve å få spilt igjennom det også.

Titan Quest+expansion er også utrolig artig! Likte veldig godt det at du får mulighet til å blande 2 klasser sammen. Fine omgivelser og ok oppdrag også.

Støtter Torchlight også. Veldig gøy spill, og en jeg har spilt igjennom nesten 2 ganger. Bare synd at andre spill kommer i veien for Torchlight hele tiden. Men er definitivt vært å spille minst 1 gang, med tanke på at du liker diablo.

Lenke til kommentar

Eller 8€/65kroner for det på Steam :p

Steam-utgaven har vært plaget med en del bugs som tilsynelatende ikke er i retail-utgaven, men med er godt mulig disse er fikset nå.

Antall foruminnlegg ang Steam-spesifikke bugs kan jo også ha med at flertallet kan ha kjøpt spillet via Steam (vet ikke, bare gjetter :-)

/me vil ha Sushi Helm! :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...