Laila_ Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hei, jeg er ny her så dette får bli en prøve. Jeg har store problemer med maskinen min, og tenkte at jeg skulle kjøre hele innstallasjonen på nytt. Men, cd-stasjonen verken leser eller kjører cd`er..så da blir det litt vanskelig. Jeg tror maskinen er infisert, virusprogrammet klarer ikke skanne gjennom (AVG), systemgjennoppretting lar seg ikke gjøre. Når jeg prøver å åpne cd, får jeg beskjed om at "nivået for å opprette hemmelige mapper er.." et eller annet. Minnepenner lar seg heller ikke åpne. Får beskjed om at de må formateres når jeg prøver formatering får jeg beskjed om at det går ikke. Alle cs`er og minnepenner, eksterne harddisker vises som helt fulle. Til og med de som er helt tomme. Blir veldig glad for noen tips. Mvh Laila Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Velkommen til forumet vårt. Er ikke helt sikker på hva du mener med at den ikke greier å kjøre backup. Men etter som du har en Acer Aspire så skal den ha en Recovery funksjon, altså du trenger ikke CD eller noe slikt. Du starter laptopen, og mens du har ACer logoen på skjermen, trykker du Alt+F10 mener jeg det er, hold nede Alt tasten mens du trykker F10 flere ganger. Madamen har en Aspire 5920G og der er det Alt+F10 for å starte Acer eRecovery. Vær klar over at alt du har på hard disken blir overskrevet ved å bruke eRecovery, laptopen vil bli slik den var da du kjøpte den. Endret 27. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Laila_ Skrevet 27. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2010 Tusen takk. Det fungerte helt perfekt, jeg var klar over at alle filene ville bli slettet. Hadde uansett klart å få ut det viktigste for en stund siden. Dette var en god start Hilsen Laila Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 (endret) Bare hyggelig å hjelpe til. Det er derfor vi er her. Edit: Kanskje du kan sette tråden til Løst med å bruke Løst knappen oppe til høyre? Dog ikke sikkert den virker da, har ikke fått den til å virke på veeeeeeeeeeldig lenge. Endret 27. juni 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå