Jacen Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Noen som vet noe om Elitegroup Green 732? Jeg har alle specsa så det er ikke det jeg lurer på. Men er det noen som har brukt den og vet hvordan Radeon 9000 64MB fungerer på en slik 2,66GHz bærbar? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Maskinen er bra den om du kan leve med støy og elendig batteri levetid - hadde en slik PC i 2 dager, men taklet ikke støy nivået:) Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har selv bestilt meg en slik en fra Pcmax. Har ikke fått den ennå, men virker som mye pc for pengene. Bryr meg ikke så mye om vekt og støy (håper det ikke er alt for mye :-? ), derfor bestilte jeg den. Ytelsesmessig må den jo være veldig bra. Fikk jo mest bærbar pc for pengene da www.dinside.no testet den også Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvis du har bestillt den fra PCmax kan du nok bli ventende i nokså lang tid Mange rykter om at de går konk, og ingen har jo hørt noe fra dem heller virker det som. Mange som har problemer med returer ol., så når du gir såpass mye penger for en bærbar ville jeg kjøpt fra en større butikk slik at du får garanti som duger. Ville nok ha avbestillt den. Var selv i ferd med å kjøpe den, men pga at den var så stor og tung + billig konstruksjon så ble det ikke noe av. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Den kontakten jeg hadde med de var meget bra. Jeg fikk svar veldig raskt på alle mail. Det tok bare 3 dager fra jeg bestilte pcen til den var framme hos meg. (Venter på posten nå, skal hente den på 2 dager). Kan ikke skjønne hvorfor folk tror de kommer til å gå konk... Også er det en fordel at de holder til i Oslo, og i tillegg til web-shop, har egen butikk. Har også leilighet i oslo, så er ikke lange veien til Majorstua, der de holder til. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Pcmax får inn deler til elitegroup green 732 i neste uke! Du kan jo alltids bestille en G732 fra Multicom Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 It's me: Hva mener du med "billig konstruksjon"? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Pcmax får inn deler til elitegroup green 732 i neste uke! Du kan jo alltids bestille en G732 fra Multicom Er den noe bedre om man kjøper den på Multicom da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 It's me: Hva mener du med "billig konstruksjon"? Pastikkdesignet, men det har de fleste pcer. Men det virker som om den ikke tåler så mye av støt ol. Dette er heller ikke så langt fra gjennomsnittet. Ting å nevne er: Tung (ikke så altfor galt faktisk), stor og har dårlig batterikapasitet. Kanskje andre ting, men det er nok lettere for noen som har brukt den mye å svare på (jeg har kun testet den, men gransket utsiden veldig nøye) Men man får MYE pc for pengene med en Green 732. Om PCmax: Har selv handlet der, og han som jobber der virket hyggelig og jeg fikk god service, men at butikken stenges i lang tid uten info og vanskelig/umulig å få tak i dem synes jeg virker useriøst. Har hørt flere klaget over retur/reperasjon av 732 fra PCmax så jeg synes det er nyttig å nevne. Håper butikken kommer på fote igjen og kan tilby de samme produktene til gode priser samt yte god service. Lenke til kommentar
S-Blazer Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 takk for den It's me. alltid hyggelig å høre at jeg gjord en god jobb. jeg forsvant dessverre pga sparetiltak osv. (bombe!). Men jeg kan love, jeg kommer tilbake. ikke hos PCmax, men en annen sjappe. Om jeg så skal åpne min egen butikk. Åssen går det med armen din ? Du hadde jo bandasje sist jeg så deg Cristhian (som sto bak skranka hos PCmax før...) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei Christian! Husker deg, ja. Det er det jeg liker med små butikker. Man får god service, og utrolig nok husket du meg igjen også. Er jo en stund siden jeg var der sist (da butikken har vært stengt lenge). Kjipt at du mistet jobben. Du får si ifra når du begynner å jobbe et annet sted, så stikker jeg innom en dag. Du gjorde en god jobb, så jeg håper (og tror) nok at du får jobb et annet sted. Armen er bedre nå. Kan bruke den til det meste. Mvh Kjetil Sandnes, fornøyd PCmax kunde, selv om jeg lurer på hva som skjer med den butikken. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Fint å høre at du er, alt i alt virker det som, fornøyd med Pcmax. Virket først som om det nesten var farlig å handle der :smile: VAr litt urovekkende å høre at det var noen som hadde hatt problemer med retur/ :-? Jeg spurte han jeg konverserte med via mail om dette, og han sa så klart at dette ikke var noe problem. Var noe galt byttet de delen, eller tok inn maskinen hvis det var nødvendig. Jeg er egentlig ute etter en stasjonær pc, som tar veldig lite plass bare. Og da må jo denne være fin, da den som du selv sier gir mye pc for pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå