Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få kontakt

Gjest Muksus

Anbefalte innlegg

Gjest Muksus

Hei, er på hyttetur og på veien henn så e en nydelig jente som med smilet sitt kunne e se at ho hadde no anna enn de andre standard bitchene. Så at ho synes e var litt attraktiv selv etter alle gangene ho snudde seg å dømme. 

Etter som jeg er vandt til det uber hyggelige supersosiale kristne ungdomsmiljøet er det helt normalt for meg å hilse og bli kjent med helt random folk. Men dette virker veldig rart for meg med ukristne der jeg bare føler meg som en inntrengere som forstyrrer freden. Hilsa på noen gutter, men de var litt yngre og virka litt redd for meg, følte som e saboterte den barnslige hyggen de hadde ordna seg ved stranda. Så tror e dropper å få kontakt me ho gjennom dem. Men spørsmålet er åssen e skal hilse på ho ved hytta si med familien. Skal e bare si e er rundt og hilser på naboer og valgte deres hytte først av 100 hytter. Og hvis e ser ho på stranda hva skal e si da? Ho er mest sannsynligvis med familien hennes der og. Noen forslag som fremmer mitt ønske å bli sett på som en normal person og samtidig få kontakt me ho?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Muksus

Takk for svar :)

Ja hu gjordet jo det, men da var e på vei te hytta så passa seg ikkje da, nå holder ho seg mest med hytta si med en drøss familiemedlemmer så er ikkje sikker på åssen e skal få kontakt med ho der :/ (ho er jo veldig sky, de e liker;) )

Lenke til kommentar

Digga en ting en eldre kompis av meg gjorde.

Rev ut en liten papirbit og skrev mobilnummeret sitt på og et smilefjes. Bare gikk bort til jenta, ga det til hu og gikk. :cool:

Det virka usedvanlig feigt, men det funka siden du mener at det var så kult? Er han kul nok funker hva som helst.

Lenke til kommentar

Det er kanskje lettere sagt enn gjort, men du kan jo bare gå bort til hun og si at du synes hun var en søt jente som du gjerne kunne tenke deg å bli kjent med. Og bare høre om hun vil finne på noe?

Jeg er sikker på at hun synes det er sjarmerende om du går rett bort og sier det som det er. Selv om det krever litt baller. Vet ikke om jeg selv hadde turt det. Men det er nok det beste, og mest effektive.

Hva har du å tape? Om det mislykkes er det ingen som får vite om det. Hun er mest sansynlig fra et annet sted i landet, utenfor din sosiale krets. Lykkes det - så gratulerer :)

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest Muksus

Takk for gode forslag :)

Tingen er at med jenter legger jeg opp en litt kostbar strategi, foreksempel hadde det vært ho og søstera ville jeg virka mest interessert i søstera for å skape en konkuransefølelse hos jenta som alle jenter har, ho ville begynne å se meg som noe uoppnåelig. I mange jenters underbevisthet vil det da bli en bragd å få meg og hun vil automatisk synes jeg er kjekk uten å tenke så mye over det selv.

Så derfor prøver jeg å legge opp en mer diskret måte, og ikke være så direkte :)

Men hadde vært lett å gå henn å spørr om ho ville gjøre ett eller annet hadde det ikke vært for at ho er omringet av to stor-familier til alle døgnets tider, må derfor finne på noe som virker mer normalt, fotballkamp med hele gjengen foreksempel (hadde det ikke vært for at alle andre enn hun der er under 9 år)

Virker dumt å brøyte seg gjennom den gjengen for å si ho er så søt at e fikk lyst å finne på noe me ho (med 24 personer som publikum) ho ville nok blitt så flau at ho kunne sagt kanskje ett svar som ville vært grusomt for da blir jeg den personen som legger meg på kne for ho noe som er turnoff, så familien er the problem hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...